מנכ"ל חדש למועצה לצרכנות: ג'וש (יהושוע) גולדשמיד

בעשור האחרון עבד גולדשמיד באגף התקציבים במינהל השלטון המקומי ולאחר מכן כגזבר מועצה אזורית שומרון ■ יחליף בתפקיד את עו"ד אהוד פלג

ג'וש (יהושוע) גולדשמיד / צילום: דקלה גרסין
ג'וש (יהושוע) גולדשמיד / צילום: דקלה גרסין

מנכ"ל חדש למועצה לצרכנות: ג'וש (יהושוע) גולדשמיד ימונה לתפקיד מנכ"ל המועצה, אחרי פרישתו של עו"ד אהוד פלג

בעשור האחרון עבד גולדשמיד באגף התקציבים במינהל השלטון המקומי ולאחר מכן שימש כגזבר מועצה אזורית שומרון, כשהוא היה ממובילי רפורמת השירות שהונהגה במועצה האזורית ובהנגשת השירותים לאזרח.

יו"ר ועדת האיתור, דלית שטראובר, סיפרה ל"גלובס" כי 80 מועמדים ניגשו למכרז לתפקיד, מתוכם שמונת המובילים שזכו במרב הניקוד הוזמנו לראיונות.

לדבריה, "גולדשמיד זכה במרב הקולות לאור הניסיון העשיר במגזר הציבורי, כשהתרשמנו שהוא פעל באופן פרו-אקטיבי לשיפור שירות ולהנגשה של אינפורמציה. הוא ניהל באופן אחראי את התחום הכלכלי במועצה אזורית שומרון. בראיון עמו הוא הוא הציג חזון ששם את המועצה הישראלית לצרכנות כארגון שלא רק ייתן מענה לפניות של צרכנים, אלא שיהיה יוזם ופרו-אקטיבי על-מנת ליצר השפעה ומשמעות על עולם הצרכנות, כולל הזווית החברתית שאמורה להיות ממונפת על-ידי המועצה לצרכנות". 

גולדשמיד מסר כי "המועצה חייבת להיות גוף רלוונטי לצרכנים. המטרה שלי היא לצמצם את הפער בין מקומה היום ובין מקומה הרצוי במימוש זכויות הצרכנים וההגנה עליהם". 

ג'וש גולדשמיד, 39, נשוי ואב לשניים, מתגורר בשערי תקווה. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן בתכנית למנהלים במגזר הציבורי, ומגשר מוסמך. 

המינוי טעון את אישור רשות החברות הממשלתיות וחתימת שר הכלכלה.