"מאסטר שף" מזכירה נשכחות: חצתה את רף ה-30% רייטינג

סדרת הדרמה החדשה של רן שריג, "מסובך", שעלתה אמש בערוץ 10, רשמה 11.7% צפייה

החגים הסתיימו, הקיץ מאחורינו, ונראה שגם נתוני הרייטינג מתחילים להתקרב למספרים המוכרים מהעבר. אמנם השבוע החולף עדיין כלל שני ימי חג, ובמקביל החלפת הימים בין שתי זכייניות ערוץ 2 עושה קצת בלגן בלוחות השידורים - גם של השבוע שחלף וגם של השבוע הנוכחי, שבהם קשת תשדר בשני ימים בלבד: ראשון ושלישי - אבל נראה כי מכאן הדרך לשגרה סלולה.

את השגרה הזאת מייצגת בשבוע שחלף תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" של קשת, שחזרה לעונתה השישית, בתוכניות ששודרו ברביעי ובשבת. שתי התוכניות הצליחו לחצות את רף 30 אחוזי הרייטינג - נתון שלא ראו בקשת כבר חודשים ארוכים ובכלל הפך נדיר בערוץ 2 של התקופה האחרונה.

גם רשת יכולה להיות מרוצה מההשקה של תוכנית התחקירים "המערכת", שפתחה את העונה הרביעית ביום חמישי והתברגה למקום השלישי עם נתון גבוה של 26.8%.

נתון מעניין נוסף נוגע לסדרת הדרמה החדשה בכיכובו של רן שריג, "מסובך", שעלתה אמש (מוצ"ש) בערוץ 10. הסדרה, ששריג הוא גם היוצר שלה, פתחה עם נתון גבוה יחסית של 11.7%, שמהווה גם קפיצה משמעותית מהרייטינג שהגיעה לו התוכנית ששודרה לפניו, "מצב האומה", שהסתפקה ב-8.8%.

בסך-הכול, טבלת השבוע הלא שגרתי הזה כוללת 3 תוכניות של קשת - ששידרה 3 ימים בלבד - ו-4 תוכניות של רשת, ששידרה 4 ימים שכללו גם חגים. רשת הכניסה לטבלה גם את הסרט שהפיקה עבורה חברת החדשות של הערוץ, "אחד בשביל כולם", שעסק בפרשת אלאור אזריה; את פרק פתיחת העונה של התוכנית "שש אימהות"; ופרק של "בא לחדש לכם" בהגשת מושיק גלאמין.

בגזרת חדשות סוף השבוע, "אולפן שישי" של חדשות 2 השיגה פער גדול יחסית לתקופה האחרונה מהמתחרה "שישי" של חדשות 10: 15% לתוכנית בהגשת דני קושמרו מול 7.8% לתוכנית שמגישה אילה חסון. במוצאי שבת "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס הגיעה ל-21.1% בערוץ 2, לעומת 9.8% ל"מגזין" בהגשת אושרת קוטלר בערוץ 10. 

רייטינג
 רייטינג