דלק רכב תייבא לישראל רכבי BMW חשמליים

בראש ההיצע ניצבות כיום שתי המכוניות המתקדמות ביותר של הקונצרן הגרמני: ה-I3  שמיועדת לארבעה נוסעים ובנויה מאלומיניום ומתרכובות פלסטיות קלות משקל וה-I8, מכונית ספורט היברידית

חברת דלק רכב , יבואנית ב.מ.וו, הכריזה היום (ג') על מהלך אסטרטגי שבמסגרתו תוקם תת חטיבה, שתתמחה בייבוא ובשירות לכל כלי הרכב החשמליים וההיברידיים הנטענים ("פלאג אין") של היצרנית הגרמנית.

בראש ההיצע ניצבות כיום שתי המכוניות המתקדמות ביותר של הקונצרן כיום. הראשונה היא I3 הקומפקטית, שמיועדת לארבעה נוסעים ובנויה מאלומיניום ומתרכובות פלסטיות קלות משקל. הגרסה העדכנית, שתגיע לארץ, מצוידת בסוללה משודרגת עם טווח נסיעה רצוף של עד כ-200 קילומטר בין טעינות וברמת אבזור גבוהה במיוחד. המנוע החשמלי שלה מייצר כ-170 כ"ס ומהירותה המרבית מוגבלת ל-150 קמ"ש. היא תעלה בארץ כ-249 אלף שקל.

במקביל, תושק מכונית הספורט ההיברידית נטענת I8. למכונית הדו-מושבית יש דלתות מתרוממות וממערכת הנעה, שמשלבת מנוע 1.5 ליטר בנזין, מנוע חשמלי וסוללה שנטענת גם מרשת החשמל עם טווח נסיעה של עד כ-37 קילומטרים על חשמל בלבד. מחירה יעמוד על כ-780 אלף שקל - קרוב מאד למחירן של מכוניות כאלה, שהגיעו עד כה לארץ בייבוא אישי.

במקביל תשווק החברה גרסה היברידית-נטענת של ב.מ.וו סדרה 3, שיכולה לנוע למרחק של עד 40 קילומטר על חשמל בלבד. היא תגיע ברמת אבזור גבוהה במיוחד ומחירה יעמודד על 290 אלף שקל.

ב.מ.וו תציג תחרות גם בפלח רכבי הפנאי עם גרסה היברידית-נטענת של ה-X5 המפואר, עם פוטנציאל נסיעה של עד 30 קילומטר על חשמל בלבד. מחירה יתחיל ב-495 אלף שקל. הגרסאות ההיברידיות הנטענות.