עו"ד גוטליב: לגברים בישראל אין סיכוי להתגונן מול נשים

עו"ד טלי גוטליב, המתמחה בתלונות-שווא נגד גברים, התעמתה בערוץ 2 עם ח"כ תמר זנדברג: "מה שמפריע לי במקרה ארי שביט הוא שאנחנו לא מאפשרים לאדם להתנצל ולהמשיך בחייו"

טלי גוטליב / צילום: אלון רון
טלי גוטליב / צילום: אלון רון

עו"ד טלי גוטליב, המתמחה בתלונות-שווא נגד גברים, התעמתה בערוץ 2 עם ח"כ תמר זנדברג.  

גוטליב התייחסה לפרשת ארי שביט, שהתפטר מכל תפקידיו בתקשורת בעקבות האשמות להטרדה מינית: "לגברים אין סיכוי, לעולם לא ניתן להם להניח הנחת עבודה שאולי בסיטואציה מאוד מאוד מסוימת עם נשים הם לא קראו נכון את המפה. אנחנו לא נאפשר להם ולו לרגע אחד לטעון - כפי שטען בתחילה ארי שביט - שמדובר בסיטואציה של חיזור שנראה היה לו לגיטימי".

עו"ד גוטליב הוסיפה: "כל גבר משלם את מחיר השיטה שאישה בחפוץ לבה, כחלוף כמה זמן שיעבור מזמן האירוע, תיזכר באירוע שקרה לפני שנתיים או שלוש ותספר אותו... מה שמפריע לי במקרה הזה הוא שאנחנו לא מאפשרים לאדם להתנצל ולהמשיך בחייו, אנחנו לא משאירים לו סיכוי להישאר בתפקיד שלו. ראיתי אנשים טובים ומוכשרים שאיבדו את עבודתם, כי אין להם שום יכולת להתגונן או למסור גירסה אמיתית".

עו"ד גולטיב חיוותה את דעתה כי "במערך היחסים בין גברים לנשים, זה הרסני. ככל שאנחנו שואפים לשוויון, אנחנו שואפים גם לנינוחות בין גברים לנשים, והגענו למצב שלא שאין נינוחות, יש כיום דריכות איומה שמקלקלת את מרקם היחסים בין גברים לנשים".

בתגובה לדברי עו"ד גוטליב אמרה ח"כ זנדברג: "יש תחושה כי בחדר נמצא דינוזאור. זה שריד לעולם שלשמחתנו נעלם".