ריאליטי הבישול שולט: "מאסטר שף" ו"מהפכה במטבח" בראש טבלת הרייטינג

תוכניות ריאליטי האוכל של קשת ושל רשת מתברגות במקומות הראשונים בטבלה השבועית ■ "מסובך" בערוץ 10 רושמת נפילה לעומת פרק הפתיחה

אחרי שבועות של חגים והחלפת הימים, שתי זכייניות ערוץ 2 מתכנסות אל לוחות השידורים הקבועים שלהן, שמהם עולה כי אחרי שבקיץ קיבלנו 4 פעמים בשבוע מה שניתן לכנות "ריאליטי אתגרי" ("המירוץ למיליון" מול "המשימה: אמזונס") כעת אנחנו צפויים לקבל 4 פעמים בשבוע של "ריאליטי אוכל".

בקרב הזה, בניגוד לקרב הקודם, הזכיינית קשת היא, המובילה כשגם השבוע מצליח הריאליטי שלה, "מאסטר שף", לחצות את רף ה-30% רייטינג ולהתמקם ללא קושי בשני המקומות הראשונים בטבלה.

בשני המקומות הבאים אחריו מתמקמות שתי תוכניות ריאליטי האוכל של רשת, "מהפכה במטבח", שפתחו את העונה עם נתונים סבירים של 25.4% ו-24.9% (כל הנתונים מתייחסים לרייטינג בקרב בתי-אב באוכלוסייה היהודית).

רשת, ששידרה השבוע 5 ימים, גם השיקה במהלכו עוד 3 תוכניות או עונות חדשות: העונה השלישית של "שש אימהות" פתחה עם 21.4% (בניגוד למה שנכתב כאן, הפרק ששודר בשבוע שעבר לא היה פרק פתיחת העונה), והתמקמה במקום החמישי, כשלפי רשת מדובר בנתון גבוה יותר מזה של פרק הפתיחה של העונה הקודמת.

ההפקה המקורית "מפלצות קטנות" פתחה ברביעי עם נתון נמוך של 13.6%, ובשבת התחזקה ל-15.6%, מה שהכניס אותה למקום התשיעי בטבלה. מקום אחד מעליה ניצב השעשועון החדש בהגשת אברי גלעד, "הטוב מכולם", שהושק ביום שישי עם 15.8%.

קשת, ששידרה כאמור רק יומיים השבוע, הצליחה להכניס לטבלת הרייטינג השבועי גם שידור חוזר של "הכי טעים בעולם", שהתברג למקום העשירי.

בערוץ 10, "מסובך", ששודרה גם השבוע ללא הפסקת פרסומות וקיבלה מקפצה נאה של 10.1% מ"גב האומה" ששודרה לפניה, רושמת נפילה לנתון של 7.2% בלבד, לעומת פרק הפתיחה שהשיג 11.7%.

בגזרת החדשות, הפער בין "אולפן שישי" בערוץ 2 לבין "שישי" בערוץ 10 שוב גדול מ-7 נקודות אחוז: 14.5% מול 7%. במוצאי שבת, "המגזין" של חדשות 10 דווקא מתחזקת ל-10.3%, כשמנגד "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 נחלשת ל-18.8%.

רייטינג 6.11.16
 רייטינג 6.11.16

"מאסטר שף" / צילום: אוהד רומנו
 "מאסטר שף" / צילום: אוהד רומנו