משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם

בוש לוגו
בוש לוגו

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במכרז על תקציב הפרסום של מוצרי החשמל בוש - כך נודע ל"גלובס".

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם, שטיפל בתקציב בשמים האחרונות.

מוצרי החשמל של בוש משווקים בישראל באמצעות חברת BCH. החברה משווקת 3 מותגים עיקריים בתחום מוצרי החשמל: בוש, המטופל כאמור במשרד הפרסום גיתם; והמותגים סימנס וקונסטרוקטה, המטופלים באמצעות פרסום בריקמן מקבוצת אדלר-חומסקי. 

המשרד המעט יותר ותיק הוא בריקמן, שקיבל את תקציבי המותגים סימנס וקונסטרוקטה ב-2009. שנה לאחר מכן, ב-2010, קיבל גיתם את תקציב בוש לטיפולו, לאחר שהחברה קיבלה החלטה אסטרטגית להעמיק את אחיזתה בשוק הישראלי בקטגורית המוצרים המשלימים למטבח. כחלק מהמהלך היא נפרדה ממשרד הפרסום GPS, שליווה אותה במשך 4 שנים.