לישון אצל טראמפ: כמה עולה לילה במלונות של נשיא ארה"ב?

אתר הוטלס קומביינד ביצע סקירה של מלונות טראמפ הפופולריים ביותר, כדי לברר כמה עולה להתארח בחדר זוגי אצל נשיא אר ה"ב הנבחר ואילו פינוקים ממתינים למבקרים

לדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הנבחר, יש ותק רב בתחום מלונות היוקרה, וכמו במרבית הפרויקטים שנקשרים אליו, גם המלונות שלו מחזיקים בסטנדרט המשקף עושר ואת החיים הטובים.

לדברי איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד, "אימפריית המלונאות של טראמפ מדורגת כולה ברמת אירוח של 5 כוכבים ומקימה את בתי המלון ביעדים אייקונים שמספקים לאורחים את הנוף המדהים ביותר במקום בו הם מבקרים. הרשת מקפידה מאוד על שירות חוויתי ברמה גבוהה ללא פשרות". 

אתר הוטלס קומביינד ביצע סקירה של מלונות טראמפ הפופולריים ביותר, כדי לברר כמה עולה להתארח בחדר זוגי אצל נשיא ארה"ב הנבחר ואילו פינוקים ממתינים למבקרים:

Trump International Hotel Las Vegas - במחיר של 1,130 שקל ללילה: מלון של 64 קומות המצופה זהב 24 קראט. למרות המיקום בלב לאס וגאס המלון אינו מפעיל קזינו במטרה לספק רמת אירוח שונה, ללא תיירים המסתובבים בשטח עם כלי פלסטיק לנשיאת מטבעות או ז'יטונים. המלון מציע לאורחים שירותי הסעות בחינם כדי ליהנות מסביבת המלון.

Trump SoHo New York - במחיר של 2,380 שקל ללילה: המלון ידידותי ופתוח לחיות מחמד, חלק מהחדרים כוללים שולחן ביליארד. צוות המלון ירכוש עבור האורחים מצרכים לפי בקשה אישית, כמו פירות וירקות טריים ומוצרי מזון, כדי שיוכלו ליהנות מחוויית בישול לצד האפשרות לסעוד במטבח היפני שמפעיל המלון. למלון יש שירות כרכרות המאפשרים לאורחים לצאת לסיור קלאסי באזור.

Trump International Hotel Washington DC - במחיר של 2,380 שקל ללילה: המלון החדש של טראמפ הוקם בצמוד לבית הלבן בבית דואר ישן שעבר שחזור ונבנה מחדש עם חדרים רחבים הכוללים סלון, חדרי שינה ומטבח. למלון יש מגוון שירותים לרמת אירוח גבוהה, כמו ספר ומצחצח נעליים שיגיעו לחדר לגזור, להבריש ולסדר את מראה האורחים לפני היציאה.

Trump International Golf Links & Hotel Ireland - במחיר של 909 שקל ללילה: המלון נמצא בדונגל אירלנד, ונשקף ממנו נוף כפרי. לאורחי המלון יש גישה למבחר פעילויות חוץ כמו דיג, רכיבת סוסים, גולף וגלישה. הוא מותאם למשפחות ומציע חדרים רחבים ושירותים לילדים כמו מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר ועוד.

Trump International New York - במיר של 2,751 שקל ללילה: המלון נמצא במנהטן וכולל חדרים יוקרתיים ונוף לסנטרל פארק המציג את קו הרקיע האייקוני של העיר. ניתן להזמין לחדרים נגני מוזיקה חיה כדי להנעים את האווירה. אורחים שעושים שופינג במנהטן יכולים להשאיר את השקיות בחנות, וצוות המלון יבצע איסוף עד לחדר. מי שמתאהב במיקום יכול לשכור דירות מגורים במבנה.