תוך חודש וחצי: 6 מיליון הזמנות ב-VOD לסדרה "מטומטמת" של הוט

לסדרה, שמוגדרת כ"דרמה יומית" בהוט, צולמו 50 פרקים שיחולקו לשתי עונות

הסדרה המקורית "מטומטמת", שעלתה לשידור בהוט בחודש שעבר, הפכה לאחת ההצלחות הבולטות של החברה. על-פי נתוני הוט, מאז עלתה הסדרה לפני כחודש וחצי, היא רשמה 6 מיליון הזמנות ב-VOD.

על-פי נתונים שפרסמה הוט בעבר, עונתה הראשונה של הסדרה "עספור", אחת מסדרות הלהיט של החברה שעלתה לשידור ב-2010, רשמה נתון דומה של 6 מיליון הזמנות תוך חודש וחצי. ב-2014 פורסם כי סדרה מצליחה נוספת של הוט, "זגורי אימפריה", רשמה 3.5 מיליון הזמנות ב-VOD תוך 3 שבועות. 

"מטומטמת" היא סדרת הביכורים של בת חן סבג, 32, שהיא גם הכוכבת הראשית בה. מדובר במה שמוגדר "קומדיית פשע רומנטית", שבמרכזה "שחקנית מתוסכלת ובעלת פתיל קצר שנאלצת להסתנן כסוכנת סמויה לתיכון, שם היא מסתבכת עם המנהל, המשטרה והעולם התחתון". 

לסדרה, שמוגדרת כ"דרמה יומית" בהוט, צולמו 50 פרקים שיחולקו לשתי עונות. היא מופקת על-ידי דורי מדיה, ושי קפון הוא הבמאי שלה. שחקנים בולטים נוספים שנוטלים חלק הם מיקי לאון, ליאור רז והזמר מוקי (דני ניב). 

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, מסר היום (ד'): "אנו גאים מאוד בסדרה ובחזון של היוצרת בת חן סבג, שנהפכו לחלק בלתי נפרד מהשיח הישראלי העכשווי. 6 מיליון הזמנות ב-VOD תוך חודש וחצי בלבד, יחד עם נוכחות בולטת בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, הפכו את 'מטומטמת' לסדרה המדוברת והמצליחה ביותר של הוט ב-2016. אנו משוכנעים כי העונה השנייה, שתעלה במהלך 2017, תרשום אותה הצלחה".