רייטינג שבועי: "מאסטר שף" ו"מהפכה במטבח" שוב בראש

הבחירות בארה"ב נתנו את אותותיהן, ומהדורות החדשות המרכזיות הגיעו למקום השישי בטבלה השבועית ■ "המגזין" של ערוץ 10 ממשיכה להתחזק

מהפכה במטבח השף אסף גרניט/ צילום מסך
מהפכה במטבח השף אסף גרניט/ צילום מסך

גם השבוע שתי תוכניות "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת, ששודרו בימים ראשון ושלישי, מובילות את טבלת הרייטינג השבועית, עם נתונים דומים לאלה שרשמו בשבוע שעבר - סביב 30% צפייה בקרב בתי-האב במגזר היהודי. ואולם בניגוד לשבוע שעבר, שני פרקי ריאליטי האוכל של רשת, "מהפכה במטבח", אינם מתמקמים במקומות השלישי והרביעי, בהשפעת תוכנית הפתיחה המדוברת של "עובדה" עם אילנה דיין, ששודרה ביום שני, ומשחק הכדורגל של נבחרת ישראל, ששודר אמש בערוץ 1.

הפרק של "מהפכה במטבח" ששודר ביום רביעי דווקא רשם רייטינג גבוה יותר מזה של שני פרקי הפתיחה, והגיע ל-27.8%, שמיקמו אותו במקום השלישי, אך אחריו התברגה "עובדה" של קשת, עם 26%, שתיזכר בזכות תגובתו החריגה של ראש הממשלה שהוקראה במהלכה.

הפרק של "מהפכה במטבח" ששודר אמש (מוצ"ש) רשם את הנתון הנמוך ביותר של התוכנית עד כה, 23.3%, ככל הנראה בהשפעת הניצחון של נבחרת ישראל בכדורגל על אלבניה, ששודר בערוץ 1 ורשם רייטינג של 13.5%.

עוד בערוץ 1 השבוע: פרק הפתיחה של סדרת התעודה המושקעת "והארץ הייתה תוהו ובוהו", שרשם רייטינג של 4.5% בקרב בתי-אב יהודיים וכ-100 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

כל אחת מהזכייניות מצליחה להכניס עוד תוכנית אחת מלבד אלה שהוזכרו לטבלת הרייטינג השבועית (כך שלקשת יש בה 4 תוכניות, ולרשת 3): "המערכת" של רשת במקום השמיני עם 20.1%; ו"בגובה העיניים - ללדת בגיל 54" של קשת, בהגשת גלית גוטמן, במקום התשיעי עם 18.8%.

שבוע הבחירות בארה"ב נתן גם הוא את אותותיו, וממוצע המהדורות המרכזיות של חדשות 2 ששודרו השבוע מתברג במקום השישי עם רייטינג ממוצע של 21.9%. המהדורה המרכזית ששודרה בערוץ ביום רביעי לאחר היוודע התוצאות רשמה רייטינג גבוה במיוחד של 27%. בחדשות 2 יכולים להיות מרוצים גם מהגדלת הפער בשבועות האחרונים בין "אולפן שישי" ל"שישי" של חדשות 10, שהשבוע כבר גדל ל-8 נקודות אחוז: 14.5% מול 6.5%.

מי שרושמת התחזקות בגזרת חדשות 10 היא "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר, עם 10.7% ושבוע שני ברציפות של נתון דו-ספרתי. גם "גב האומה", המשודרת בערוץ 10 אחרי "המגזין", שומרת על נתון דו-ספרתי של 10.6%, מה שלא עוזר ל"מסובך", הדרמה הקומית של רן שריג, שצונחת לשפל של 5.9%.

רייטינג
 רייטינג