אייר אירופה תגביר את תדירות הטיסות בקו ת"א-מדריד

הטיסה תופעל במטוס בואינג 737-800 ותמריא בימי שלישי - בנוסף לטיסות המופעלות בימים שני, רביעי ושישי ■  לרגל הוספת הקו יוצאת החברה במבצע לפיו מחיר כרטיס טיסה מישראל למדריד יתחיל ב-250 דולר

פחות משנתיים מאז החלה לפעול בישראל, חברת התעופה אייר אירופה מודיעה על הגברת תדירות הטיסות בקו תל-אביב-מדריד. היום (ד') הודיעה החברה על הפעלת טיסה שבועית חמישית, החל באפריל 2017. הטיסה תופעל במטוס בואינג 737-800 ותמריא בימי שלישי מתל-אביב למדריד (בנוסף לטיסות המופעלות בימים שני, רביעי ושישי).

חלק ניכר מפעילות החברה, עבור הקהל הישראלי ובכלל, הם טיסות ליעדי המשך במרכז ובדרום אמריקה, הכוללים יותר מ-50 יעדים בהם בואנוס אייריס, לימה, סאו פאולו, מונטוידאו, קאנקון, הוואנה ועוד. לאחרונה אף הצטיידה החברה ב-20 מטוסי בואינג מסוג דרימליינר 787, שחלקם נכנסו לשירות כבר השנה.

"קו הטיסות לישראל שהשקנו לפני כשנה וחצי הוכח כפופולרי מאוד בקרב הקהל הישראלי. במהלך תשעת החודשים של 2016 מינואר ועד ספטמבר נרשמה עלייה של כ-22% במספר הנוסעים מישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם אייר אירופה, זהו נתון יוצא דופן", מסרה אנה טרבסי, מנהלת המסחר והמכירות של אייר אירופה.

לרגל הוספת הקו יוצאת החברה עם מבצע לפיו מחיר כרטיס טיסה מישראל למדריד יתחיל ב-250 דולר, ולמקדימים להזמין לחופשת פסח 2017 הכרטיסים יחלו במחיר של 300 דולר. מחירי הטיסות לקנקון יתחילו ב-1,150 דולר, ולבואנוס איירס מ-784 דולר. מדובר על טיסות בשירות מלא, הכוללות כבודה, ארוחות, שירות WiFi ועוד. 

בנוסף, לאחרונה חתמה חברת איסתא ספורט על הסכם עם אייר אירופה לשילוב טיסות בחבילות נופש לאוהדי הספורט הנוסעים לצפות במשחקים שייערכו במדריד. באיסתא ספורט מצפים כי בעקבות ההסכם, שהוריד את מחירי החבילות למשחקים בהם מתמודדות ריאל מדריד או אתלטיקו מדריד, יהיה גידול של 50% בהיקף הישראלים שייצאו לחו"ל במיוחד למשחקים במדריד, כשההערכות הן כי המספרים יגיעו ל-5,000 ישראלים שיפקדו משחקים שייערכו במדריד בלבד (לא כולל משחקי 'אל קלאסיקו', ריאל מדריד-ברצלונה). ובכמה ירידו המחירים? חבילה לדרבי שייערך ב-10 בדצמבר בין שתי הקבוצות תתחיל ב-460 אירו, כאשר בשנה שעברה חבילה למשחק של ריאל מדריד נגד לה קורוניה עלתה 670 אירו.

מי שמייצגת את אייר אירופה בישראל היא חברת טל תעופה, שלאחרונה הכריזה על כניסת חברת התעופה הלאומית של הונג-קונג, קתאי פסיפיק לישראל. קתאי תפעיל טיסות ישירות מתל אביב להונג-קונג החל בחודש מארס הקרוב, וממנה היא תציע טיסות המשך ליעדים כמו אוסטרליה או יפן. דרך גוליבר, למשל, טיסה לאוסטרליה תעלה כ-1,500 דולר, טיסה לטוקיו או לפיליפינים תעלה 1,000 דולר, וטיסה ישירה להונג-קונג תעלה 880 דולר. המחירים תקפים גם לתקופת פסח 2017.