גל תורג'מן מונה למנכ"ל ארטימדיה

תורג'מן, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, יחליף בתפקיד את ד"ר עופר מילר, מייסד החברה, שיתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

גל תורג'מן מונה למנכ"ל חברת ארטימדיה. תורג'מן, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, יחליף בתפקיד את ד"ר עופר מילר, מייסד החברה, שיתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל.

תורג'מן שימש עד להצטרפותו לארטימדיה בכמה תפקידים בכירים, בהם מנכ"ל ועדת המידרוג באינטרנט. הוא היה מעורב הקמת חברת ההיי-טק Vbox Communications, בה שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות. 

בהודעת ארטימדיה נאמר כי "תורג'מן צפוי להמשיך ולפעול לשימור וחיזוק פעילות החברה בארץ והטמעת וקידום מוצר ה-Advanced TV של החברה, אשר מהווה את יריית הפתיחה של החברה בישראל בכל הנוגע להתאמת פרסומות בדיגיטל על גבי תכני טלוויזיה לקהלי יעד ספציפיים".  

ארטימדיה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות ובפרסום פרוגרמטי בווידאו באינטרנט ופועלת כיום בשיתוף-פעולה עם אתרים ישראלים מובילים כדוגמת וואלה, ynet, מאקו, רשת, נענע10, "גלובס", "כלכליסט" וספורט 5.

תורג'מן מסר: "אני שמח על הבעת האמון בי. אנו עומדים בפני תקופה מרגשת של שינויים וחידושים משמעותיים בתחום הווידאו. המוצרים החדשים שפיתחנו וממשיכים לפתח צפויים לפתוח בפני המפרסמים בישראל חלון חדש של אפשרויות".

ד"ר מילר מסר: "אין ראוי מגל לקחת את המושכות של ארטימדיה ולהמשיך להוביל אותה לעידן הטלוויזיה הפרוגרמטית. גל מועמד מתאים וראוי. הנהלת החברה לא התפשרה על איכות המועמד, דבר אשר הכרחי להובלת רשת פרסום".