אלעד קופרמן פורש מתפקידו כמנכ"ל אנדמול-שיין ישראל

קופרמן, מהמפיקים הבולטים בארץ, הקים לפני 11 שנה את קופרמן הפקות, שבהמשך נרכשה ע"י אנדמול, שמחזיקה ב-33% ממניות רשת ■ קופרמן: "הגעתי כבר לשיא, וכעת אני מחפש את האתגר הבא"

אלעד קופרמן / צילום: אוריה תדמור
אלעד קופרמן / צילום: אוריה תדמור

אלעד קופרמן, מייסד קופרמן הפקות, שהפכה בהמשך לאנדמול-שיין ישראל, הודיע היום (ה') כי יעזוב את החברה בסוף השנה. קופרמן כיהן כמנכ"ל אנדמול-שיין ישראל, וכעת יחליף אותו בתפקידו עמיר גנור. 

קופרמן הוא מהמפיקים הבולטים בישראל. ב-2005 הוא הקים את חברת קופרמן הפקות, שהייתה אחראית לתוכניות כמו "היורש" עם אורי גלר והסדרה המצליחה "רמזור".

ב-2008 החל שיתוף-הפעולה של קופרמן עם ענקית ההפקות העולמית אנדמול, כשהפיק עבור זכיינית ערוץ 2 קשת את הגרסה הישראלית של תוכנית המגה-ריאליטי "האח הגדול". עונתה השמינית של התוכנית צפויה לעלות בקרוב בקשת, ולאחר מכן היא תשודר בידי זכיינית ערוץ 2 רשת, שם מחזיקה אנדמול ב-33% מהמניות, אך דווקא כעת קופרמן כבר לא יהיה מעורב בכך. 

בשנת 2013 רכשה אנדמול את השליטה בקופרמן הפקות, מהלך שלאחריו מיתגה את עצמה כ"אנדמול ישראל", ובהמשך אותה שנה נכנסה כבעלת מניות לזכיינית ערוץ 2 רשת. 

קופרמן, שעוזב את החברה אותה הקים לאחר 11 שנה, אמר היום ל"גלובס": "אני מחפש כרגע את השינוי, הגעתי כבר לשיא, וכעת אני מחפש את האתגר הבא".

- מה הוא צפוי להיות?

"אני איש טלוויזיה, ואני מאוד נהנה מטלוויזיה, ואני מניח שזה התחום שבו אעסוק. במה בדיוק? אני לא יודע, אני אשב ואחשוב ואקח את הזמן".

מחליפו של קופרמן, עמיר גנור, כיהן עד כה כמשנה למנכ"ל של אנדמול-שיין ישראל. גנור מסר היום: "אני רוצה להביע את הוקרתי העצומה לאלעד על הישגיו המדהימים בהובלת החברה הזו. אלעד עוזב את החברה כשהיא במצב יוצא מן הכלל, ואני מצפה להמשיך ולהתבסס על המורשת הזאת ולהוביל את אנדמול-שיין ישראל לפרק חדש, עם הצוות המבריק שיש לנו כאן".

מנכ"לית הפעילות הבינלאומית של קבוצת אנדמול-שיין, מרתה בראס, מסרה: "אנחנו חבים לאלעד תודה מקרב לב על שהוביל את אנדמול-שיין ישראל לעמדה כה חזקה בשוק, ואני מקווה שיהיו לנו הזדמנויות לשתף איתו פעולה בעתיד. עמיר הוא היורש הטבעי להובלת את אנדמול-שיין ישראל לשלב חדש של צמיחה".