כלי חדש ושימושי: כך תדעו עם אילו יזמי תמ"א 38 כדאי לעבוד

אל תגידו שלא ידעתם: מדד ההתחדשות העירונית של "גלובס" ומדלן מאפשר לכל אחד להכיר מקרוב את כל החברות והיזמים הפועלים בתחום בישראל, להתרשם מניסיונם ולדעת ממי כדאי להתרחק

מדד התחדשות עירונית, מדלן, גלובס, תמ"א 38 / צילום: וידאו
מדד התחדשות עירונית, מדלן, גלובס, תמ"א 38 / צילום: וידאו

תחום ההתחדשות העירונית מספק הזדמנות גדולה לבעלי דירות בישראל, בזה אין ספק. אבל לצד ההזדמנויות קיימים בו לא מעט סיכונים, שנובעים מהיעדר רגולציה ופיקוח. על-מנת לעשות סדר בתחום הושק השבוע מדד התחדשות העירונית של "גלובס" ומדלן, המאפשר לכל מי שעומד לצאת לפרויקט התחדשות עירונית תמ"א 38 או פינוי-בינוי - להכיר מקרוב את החברות והיזמים הפועלים בתחום ולהתרשם מניסיונם, באמצעות מדד נהיר, זמין ואובייקטיבי.

ורק כדי לסבר לכם את האוזן, נכון להיום פועלים בשוק לא פחות מ-800 חברות ויזמים בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר עד עכשיו לא ניתן היה לדעת באמת למי יש את הניסיון הדרוש, למי יש גב כלכלי איתן, מי פועל בכל הארץ ומי מעדיף להתמקד ולהתמחות בעיר ספציפית.

האתר החדש (madadtama38.globes.co.il) של מדד ההתחדשות העירונית נועד לעשות סדר באוקיינוס המידע ולקבל חוות-דעת על היזמים והחברות באמצעות דירוגם ביחס לשאר. האתר גם מציע לבעלי הדירות וועדי בתים להתעדכן בחדשות האחרונות בתחום, שילוב אותו מאפשר שיתוף-הפעולה בין "גלובס" כאתר חדשותי-כלכלי לבין אתר מדלן.