מותג הקוסמטיקה הצרפתי הוותיק PHYT'S נוחת בישראל

טווח המחירים של מוצרי החברה שיכללו כמה סדרות טיפוח לאישה וסדרת טיפוח לגבר הוא 70 -460 שקל

על בסיס ההנחה שהביקוש למוצרי קוסמטיקה טבעיים ואורגניים צפוי לגדול גם בארץ בדומה למדינו רבות בעולם - ינחת בישראל מותג הקוסמטיקה הצרפתי הוותיק והמוערך PHYT'S שנמכר בכ-40 מדינות.

בישראל, בשונה מהמדינות בהן משווקים מוצרי החברה בארץ הם יימכרו כמוצרי מדף ברשתות הפארם, כאשר בעולם הם מופצים אצל קוסמטיקאיות ומכוני ספא בלבד. טווח המחירים של מוצרי החברה שיכללו כמה סדרות טיפוח לאישה וסדרת טיפוח לגבר הוא 70 -460 שקל.

היצע מוצרי הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית בישראל מורכב מכמה שחקניות בינלאומיות ויצרני בוטיק מקומיים בהם למשל מוצרי וולדה, לא'וקסיטן, מוצרי ד"ר האושקה שמיובאים מגרמניה, מוצרי חברת lavido, אורגניקס, לבנדר, אננדה, המותג הישראלי המשווק גם בחו"ל, Olea Essence, מבית הבד של הגולן ועוד. לצד מוצרי טיפוח של מותגים שהם אורגניים או טבעיים קיימות גם סדרות אורגניות למותגים "רגילים" בהם למשל ג'יג'י ו"סבון".

מוצרי הטיפוח האורגניים נמכרים בעיקר בבתי טבע וברשתות ובאתרי אינטרנט ייעודיים ועדיין הם נפוצים פחות ברשתות הפארם - אם כי בשנים האחרונות גם כאן הם מקבלים במה שהולכת וגדלה.

מוצרי קוסמטיקה אורגניים מכילים כשמם רכיבים טבעיים ואורגניים וחלים עליהם רשימת איסורים של רכיבים דוגמת SLS, מלחי אלומיניום (נפוצים בדיאורדורנטים), תוצרי לוואי של נפט (פרפין), פארבנים, תמציות ריח סינטטיות ועוד .

לטובת מי שמקפיד לברור את מוצרי הקוסמטיקה שלו בהתאם לתקן שהם נושאים נציין כי מוצרי פיט'ס נושאים תו תקן חדש הנחשב כמחמיר "COSMEBIO" שדרישותיו הם למינימום 95% מרכיבים טבעיים או ממקור צמחי ומינימום של 95% רכיבים צמחיים מחקלאות אורגנית, תו זה מחמיר את התקן הנפוץ כיום (ECOCERT).

דנה שלום, יזמית ובעלת הזיכיון הבלעדי של המותג PHYT'S בישראל ציינה כי המודעות בישראל לקוסמטיקה טבעית ואורגנית נמוכה ביחס לשאר העולם ומטרתה לעורר את המודעות לתחום.

טווח מחירי המוצרים שיגיעו לישראל: סדרת ניקוי בסיסית - 90-220 שקל, סדרת עיניים - 220-320 שקל, סדרת אנטי אייג'ינג - 180-460 שקל, סדרת טיפוח לגבר - 110-260 שקל, טווח מחירי מוצרי איפור - 70-175 שקל ועוד.