פרויקט דירה להשכיר בת"א: 136 דירות להשכרה ארוכת-טווח

החברה הממשלתית "דירה להשכיר" פרסמה מכרז שני לבנייה ותפעול של פרויקט השכרה ארוכת-טווח בת"א ■ מלבד הדירות, החברה הזוכה תוכל לבנות גם 1,500 שטחי מסחר

מכרז להשכרה בפרוייקט המשתלה במשתלה / צילום:  אסף פרץ
מכרז להשכרה בפרוייקט המשתלה במשתלה / צילום: אסף פרץ

החברה הממשלתית "דירה להשכיר", יחד עם רשות מקרקעי ישראל, פרסמה היום (א') מכרז שני לבנייה ותפעול של פרויקט השכרה ארוכת-טווח בתל-אביב - הפעם בשכונת המשתלה.

מדובר במכרז במסגרתו תוכל החברה הזוכה לבנות 136 דירות, כולן להשכרה ארוכת-טווח, לצד כ-1,500 מ"ר מסחר. כמו בכל מכרז של "דירה להשכיר", גם הפעם 25% מהדירות יהיו מיועדות לזכאי משרד השיכון ויזכו לשכר דירה מופחת בכ-20% ממחיר השוק באותו האזור.

על-פי המכרז, החברה הזוכה תוכל לבנות את הפרויקט ותידרש גם להפעלתו ותחזוקתו למשך 20 שנה, ללא אפשרות למכור את הדירות אלא רק בסוף התקופה האמורה. עם זאת, את שטחי המסחר יוכל הזוכה למכור עוד טרם סיום התקופה.

המכרז מתייחס למגרש בן 6 דונם הממוקם ברחוב משה וילנסקי בשכונת המשתלה בתל-אביב. במסגרת הפרויקט יקים היזם שיזכה 4 בנייני מגורים בני 7 קומות מגורים מעל חזית מסחרית.

"מדובר בתכנית משמעותית, בלב אזור הביקוש", אומר מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי. "אנחנו פועלים בזירות השונות של שוק הדיור: תוכניות ותמ"ליות, מתחמי מגורים, מעונות לסטודנטים וקידום ושכלול שוק השכירות. המענה הוא רחב ומקיף. פרויקט המשתלה בתל-אביב מצטרף לפרויקטים הקיימים של דירה להשכיר, מתחם הגדנ"ע בתל-אביב, אלנבי בירושלים, הרקפות בראשון-לציון, גליל ים בסמוך להרצליה, רמת-השרון וחיפה. המבנה הכלכלי של הפרויקטים הופך אותם לאטרקטיבים עבור השוכרים וכדאיים עבור היזמים".