רייטינג שבועי: "The Voice" ראשון - גם מול "הכוכב הבא"

מעניין יהיה לראות אם ריאליטי המוזיקה של רשת ישמור על הנתונים האלה גם עם סיום שלב האודישנים ■ "האח הגדול" של קשת נדחק למקומות 5-6 בטבלה השבועית

דה וויס  / צילום: מיכה לובטון
דה וויס / צילום: מיכה לובטון

6 תוכניות ריאליטי השיגו בשבוע החולף רייטינג של יותר מ-30%, בשבוע שכולו התאפיין בנתוני צפייה חזקים, ומעל כולן בולטת "The Voice". הריאליטי המוזיקלי של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודר אמש (מוצ"ש), השיג נתון גבוה במיוחד של 36.7% רייטינג בקרב בתי-האב במגזר היהודי ולמעלה מ-1.1 מיליון צופים בכלל האוכלוסייה, ומתמקם בבטחה בראש הטבלה. התוכנית השנייה של "The Voice", ששודרה ביום רביעי, ניצבת במקום השני עם 33.9%. אתמול הסתיים שלב האודישנים של התוכנית, ויהיה מעניין לראות אם היא תוכל לשמור על הנתונים הללו גם בהמשך.

קשת השיקה השבוע את ריאליטי המוזיקה שלה, "הכוכב הבא לאירוויזיון", וגם הוא חוצה את רף ה-30%. משדר בן חצי שעה של התוכנית ששודר ביום שני רשם נתון של 33.2% והתמקם במקום השלישי, ואילו תוכנית ההשקה, ששודרה ביום ראשון, ניצבת במקום הרביעי עם 31.4%. כך, דווקא "האח הגדול" החזקה מוצאת את עצמה במקומות 5 ו-6 בלבד - גם היא מעל 30% צפייה - ומשלימה לקשת 4 תוכניות בעשירייה.

רשת הכניסה מספר זהה של תוכניות לטבחת הרייטינג השבועית, כשאצלה התוספת מגיעה מ"לצבי יש בעיה", ששודרה אתמול אחרי "The Voice" ורשמה גם היא נתון גבוה של 23.6% (מקום 8); ומתוכנית לסיכום השנה בהגשת אברי גלעד והילה קורח, ששודרה ביום חמישי והגיעה ל-18.8% (מקום 10).

גם ערוץ 10 נהנה מנתוני צפייה גבוהים באופן יחסי השבוע, והדבר בא לידי ביטוי למשל ברייטינג הדו-ספרתי של תחקיר "המקור" על המתרחש בבית ראש הממשלה (10%), ובזה של "גב האומה" (11%). דווקא האס הבטוח של הערוץ, "המסע המופלא של אהרוני וגידי", נחלשה משמעותית וירדה לראשונה לרייטינג חד-ספרתי (9.8%).

גם שתי מהדורות החדשות של ערוץ 10 בסוף השבוע זכו לרייטינג דו-ספרתי, אך כאן המצב מעט מורכב יותר. "שישי" עם אילה חסון הגיעה לנתון נאה של 10%, אך ממול גם "אולפן שישי" שמגיש דני קושמרו בחדשות 2 התחזקה ל-15.9% והגדילה מעט את הפער מהשבוע שעבר. גם "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר בערוץ 10 עם נתון חזק יחסית של 11.7%, אך ממול "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 הגיעה ל-26.9%. על-פי חדשות 2, מדובר בנתון הגבוה של התוכנית מאז אוגוסט 2014.

רייטינג 8.1.17
 רייטינג 8.1.17