שיווק אגרסיבי: האזינו לנציגי הוט מפעילים לחץ על לקוחה

אחרי שיצאו בשנה שעברה בקמפיין פרסומי נרחב הטוען לקיצור זמני ההמתנה ושיפור שירות הלקוחות, שיחות אגרסיביות של נציגי הוט מציירות תמונה קצת שונה

שירות לקוחות הוט/ צילום: שאטרסטוק
שירות לקוחות הוט/ צילום: שאטרסטוק

אחרי הפוגה מסוימת בתלונות המתועדות ומאמצים של חברת הוט לשפר את שירות הלקוחות שלה - שכללו גם קמפיין פרסומי מסיבי שטען לקיצור זמני ההמתנה, הוספת אלפי נציגי שירות ופתיחת מוקדי שירות חדשים - שוב מתקבלות טענות לשירות לקוי ואף ל"התעללות" בלקוחות, כפי שפורסם בתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10. 

לקוחה שהסיפור שלה שודר בתוכנית החליטה להצטרף לשירותי הוט בעקבות חבילה אטרקטיבית שהציעו לה, אבל ברגע האחרון התחרטה וביטלה את ההתקנה שתואמה. לדבריה, אז התחילו להתקשר אליה נציגי הוט והטרידו אותה, כפי שניתן לשמוע בשיחות שהוקלטו ושודרו בתוכנית, צעקו עליה בשיחה והטרידו אותה במספר פניות לנייד הפרטי ועוד.

אחד הנציגים ששמע מהלקוחה כי היא לא רוצה להתחבר עקב שירות לקוי שקרה לחברה שלה, צעק עליה בשיחה וטען "השירות שלנו פנטסטי, נקודה. שאף אחד לא יגיד לך אחרת! יש לך סטיגמה בראש שהיא לא נכונה. יש להוט 3 מיליון לקוחות, כולם טועים?". 

תגובת הוט: "מדובר בפעילות של משווק חיצוני, אשר פעל בניגוד למדיניות החברה ונהליה. אנו מצרים על אי-הנעימות שנגרמה ללקוחה, ולבקשתה מספרה נחסם מיידית במערכות החברה".