חקירת המטען במכונית של מרגול: "היא בטוחה שזו טעות"

טרם נעצרו חשודים בהטמנת מטען החבלה שהתפוצץ באזור ולא גרם לנפגעים ■ עורך הדין שייצג את הזמרת בפרשת הסחיטה באיומים ב-2011: "זה לא קשור להסתבכות הקודמת שלה, היא הקורבן פה"

מרגלית צנעני / צילום: רוני שיצר
מרגלית צנעני / צילום: רוני שיצר

משטרת מרחב איילון ממשיכה בחקירת מטען החבלה שהתפוצץ אתמול (ג') במכוניתה של הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני ביישוב אזור. לפי שעה לא דווח על מעצר חשודים, וצו איסור פרסום גורף הוטל על פרטי הפרשה, שבמסגרתה לא היו נפגעים, אך נגרם נזק למכונית.

עו"ד שחר חצרוני, שייצג את צנעני בפרשת הסחיטה באיומים שבה הורשעה בשנת 2011, מסר לוואלה! NEWS כי "האירוע הזה לא ברור. אין לה שום סכסוך עם כל אדם".

חצרוני הבהיר כי "העניין נמצא בחקירת משטרה", והוסיף: "אני לא חושב שזה קשור להסתבכות הקודמת שלה. זה נראה יותר כמו טעות בכתובת".

עו"ד חצרוני סיכם: "היא לא חשודה כרגע בכלום, היא הקורבן פה. תנו למשטרת ישראל לחקור". 

עו"ד ששי גז, שייצג את צנעני יחד עם חצרוני בשנת 2011, הוסיף כי "זה סיפור מלפני 5 שנים ללא קצוות פתוחים". לדבריו, "אין שום שייכות, וגם המשטרה לא חושבת ככה. היא חזרה לחיים שלה. המשטרה חוקרת".

עוד טען גז כי "אני לא יודע מה היה שם. היא בטוחה שאין לה סכסוך. דיברתי איתה, היא בטוחה שמדובר בטעות, לא מבינה מה קרה. היא אישה חזקה ועוברת את זה בסדר גמור".

עו"ד גז הבהיר: "היא לא צריכה ייצוג ולא חשודה בכלום, רק אדם שחשוד זקוק לייצוג. היא מתלוננת. היא רק קורבן, אף אחד לא חושב אחרת".

לדבריו, "המשטרה חוקרת, והיא תזהיר אותה לבדוק את המכונית. אני מניח שיעשו סריקות וייקחו ממנה עדות מפורטת".

עו"ד גז הוסיף: "יש לה תוכנית רדיו, אולי היא אמרה ברדיו משהו מיותר. אני מניח שיחקרו את כל המניעים". 

מפקדת מרחב איילון, ניצב-משנה סיגל בר-צבי, שהגיעה אתמול לזירת הפיצוץ ברחוב העלייה השנייה באזור, מסרה כי "החקירה נמצאת בראשיתה", והבהירה כי אותר מטען קטן במכונית. כמו כן, חבלני משטרה שבדקו את כלי הרכב מצאו בו שרידים של מטען חבלה. נצ"מ בר-צבי הוסיפה כי החקירה מתמקדת במישור הפלילי.

הזמרת, שישבה בעת הפיצוץ במסעדת "אלברט" במרכז המסחרי הסמוך, הועברה לחקירה במרחב איילון. לפני שעזבה את הזירה, מסרה צנעני לוואלה! NEWS: "הכול בסדר, לך תדע אם זה מטען".

בעל המסעדה שבה ישבה צנעני סיפר: "ראינו אותה אחרי, היה עשן ואש. רצנו לראות שאין נפגעים, והיה עשן ממכסה המנוע. הבנו שזה כנראה מטען חבלה, כנראה רימון. היא חייכה ואמרה שהכול בסדר".