אינטר ישראל ופרופאונד מקימות קרן השקעות לנדל"ן מניב

הקרן תגייס בשלב הראשון 50-70 מיליון שקל לרכישת הנכסים המניבים הראשונים ■ "נשקיע רק בנכסים מניבים ורק באזורי הביקוש, בשיעורי מינוף לא גבוהים, כדי לצמצם את רמת הסיכון"

800 יח"ד בתל אביב מצ"ב הדמיות./ קרדיט: נעמה מליס, אדריכלות ובינוי ערים
800 יח"ד בתל אביב מצ"ב הדמיות./ קרדיט: נעמה מליס, אדריכלות ובינוי ערים

חברת ייעוץ הנדל"ן אינטר ישראל מקימה קרן השקעות בתחום הנדל"ן המניב יחד עם בית ההשקעות פרופאונד (PROFOUND). הקרן המשותפת פועלת לגיוס 50-70 מיליון שקל לרכישת הנכסים המניבים הראשונים.

שי אנגל, מייסד ומנהל השקעות ראשי בפרופאונד: "זיהינו את הרצון והצורך, הן מצד מנהלי ההשקעות, והן מצד הלקוחות, לגוון את תיקי ההשקעות של הלקוחות בהשקעה בנדל"ן עסקי. הקושי היה טמון בכך שהשקעה בנדל"ן עסקי מציבה בפני המשקיע הבודד רף השקעה גבוה מידי. יחד עם אינטר ישראל, גיבשנו פתרון ייחודי, התפור למידותיהם של מרבית המשקיעים".

אופק גבאי, שותף ומנהל מחלקת ההשקעות באינטר ישראל: "מדובר על אפיק השקעה נוסף, אשר ראוי כי יהווה נתח מסוים בתיקי ההשקעות של הלקוחות. מניסיוננו, בהשקעה בנדל"ן עסקי קיים פוטנציאל תשואה גבוה לצד רמת סיכון נמוכה באופן יחסי. אנחנו מתכוונים להשקיע רק בנכסים מניבים ורק באזורי הביקוש, בשיעורי מינוף לא גבוהים, כדי לצמצם עוד יותר את רמת הסיכון. נתמקד בנכסים בהיקף 20-80 מיליון שקל, היקפים שנמצאים 'מתחת לרדאר' של מרבית הגופים המוסדיים".