משרד גורניצקי משדרג את פרקטיקת ההיי-טק ומעבה את המחלקה הבינ"ל

עורכי הדין דניאל מרכוס ושלמה לנדרס, שהיו עד כה שותפים במשרד עמית, פולק, מטלון, יובילו את תחום הטכנולוגיה במשרד גורניצקי

משרד עורכי הדין גורניצקי מבצע מהלך משמעותי במסגרתו יצטרפו לשורותיו שני שותפים חדשים - "שחקני חיזוק" מובילים מתחום ההיי-טק, הטכנולוגיה וקרנות השקעה.

עורכי הדין דניאל מרכוס ושלמה לנדרס, שהיו עד כה שותפים במשרד עמית, פולק, מטלון (APM), יובילו את תחום הטכנולוגיה במשרד גורניצקי ויעמיקו את יכולות המחלקה הבינלאומית.

גורניצקי ושות' היא אחת מפירמות עורכי הדין המובילות בישראל, ועם לקוחותיה נמנים הגופים הבולטים במשק. צירוף השותפים החדשים נעשה במסגרת יוזמת המשרד להרחיב ולהעצים את תחום ההיי-טק, הטכנולוגיה וקרנות השקעה בפרט, ואת הפעילות הבינלאומית של הפירמה בכלל.

עו"ד דניאל מרכוס, יליד ארה"ב ובוגר אוניברסיטת קולומביה, הוא בעל נסיון עשיר בהשקעות היי-טק, בעסקאות מיזוג ורכישה מורכבות ורחבות היקף ובשיתופי-פעולה אסטרטגים עם חברות ענק בינלאומיות. הוא מלווה יזמים, קרנות וחברות ומייעץ להם במגוון תחומים, ואף מתמחה בהסכמי מחקר ופיתוח, רישוי, הפצה ועוד.

עו"ד שלמה לנדרס, בוגר אוניברסיטת NYU, מתמחה בדיני ניירות ערך אמריקאיים ומטפל בהקצאות פרטיות, הנפקות לציבור ובדיווחים שוטפים של חברות ציבוריות ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקאית). בנוסף הוא עוסק בעסקאות מיזוגים ורכישות ומייצג משקיעים וחברות סטארט-אפ בהשקעות היי-טק. בעבר שימש עו"ד לנדרס כיועץ המשפטי למשלחת הכלכלית של ישראל בצפון אמריקה ועבד במחלקת החברות במשרד Porter & Arnold בניו-יורק.

עו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות', מסר: "מזה שנים ארוכות הפרקטיקה של משרד גורניצקי מובילה במגוון תחומי ליבה של המשפט המסחרי, ובהם ליטיגציה, מסים, מיזוגים ורכישות, שוק ההון, פיננסים, אנרגיה, טלקומוניקציה, נדל"ן ועוד. בין לקוחות המשרד ניתן למנות את החברות המובילות במשק וחברות בינלאומיות הפועלות בישראל. באופן טבעי, המשרד חותר להרחבת הפעילות הבינלאומית בכלל ותחומי ההיי-טק והטכנולוגיה, שהם מנוע צמיחה מרכזי במשק הישראלי, בפרט.

"אין לי ספק כי שילובם של שותפי ההיי-טק החדשים יתרום להמשך צמיחתה של הפירמה, להרחבת בסיס הלקוחות שלה ולמעמד המוביל שלה במגוון התחומים ובמכלול השירותים שאותם היא מקפידה להעניק באיכות הגבוהה ביותר".

עו"ד חיים פרידלנד, ראש התחום הבינלאומי בגורניצקי, מסר: "צירופם של שני השותפים החדשים, שאת פועלם אני מוקיר שנים רבות, מהווה מכפיל כח משמעותי לפעילות הבינלאומית שלנו, אשר כבר עתה פרושה על פני מספר יבשות ומגוון תחומים, מאנרגיה ועד למוצרי צריכה וטכנולוגיה. ברמה האישית, אני שמח שמצטרפים אלינו עורכי דין בעלי מוניטין מהמדרגה הראשונה, מקצועית ואישית, ובטוח שימצאו בגורניצקי, בכלל, ובצוות הבינלאומי, בפרט, בית חם".

עו"ד מרכוס ולנדרס ציינו : "אנחנו מתרגשים להצטרף לשורות משרד גורניצקי ובטוחים שבמסגרת פלטפורמה מובילה זו נוכל לתת שירות מיטבי ומקיף למגוון רחב של לקוחות, ישראלים וזרים. אנחנו מודים לשותפינו לשעבר במשרד APM ולכל יתר עובדיו, היקרים לנו מאד, על שנים טובות של עבודה משותפת, ומאחלים להם הצלחה רבה".