חשד: בכיר ברשות המסים קיבל שוחד ממנהל בחברה פרטית

לפי החשד, בשעה שמשה שועה, רכז חולייה בפקיד שומה ת"א, טיפל בעניינה של חברה פרטית וקידם הסדר מיטיב עבורה במסגרת תפקידו, סופקו לו מוצרים של החברה בשווי עשרות אלפי שקלים ■ עורך דינו: לא נפל רבב בהתנהגותו

שוחד/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שוחד/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

המשטרה סיימה היום (א') חקירה וגיבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד ומירמה והפרת אמונים על-ידי עובד רשות המסים ולביצוע עבירות שוחד על-ידי מנהל בכיר בחברה פרטית. 

החקירה החלה בעקבות פנייה יזומה של רשות המסים לפרקליטות ולמשטרה, ובמסגרתה נחקר באזהרה משה שועה, רכז חולייה בפקיד שומה תל-אביב. כמו כן נחקרו מעורבים נוספים, חלקם באזהרה, בהם מנהל בכיר בחברה פרטית, ובוצעו חיפושים ופעולות חקירה מגוונות. 

על-פי ממצאי החקירה, בשעה ששועה טיפל בעניינה של חברה פרטית ברשות המסים וקידם הסדר מיטיב בעבורה ובעבור מנהל בכיר בה במסגרת תפקידו, סופקו לו מוצרים של החברה בשווי עשרות אלפי שקלים. 

נציין כי בהחלטת רשות המסים, הושעה העובד מעבודתו. 

עם סיום החקירה מעבירה משטרת ישראל לפרקליטות תל-אביב (מיסוי וכלכלה), אשר ליוותה את החקירה, את כלל הממצאים, תשתית הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטה. 

פרקליטו של משה שועה, עו"ד אופיר סטרשנוב ממשרד עורכי הדין כהן סטרשנוב לונדון, מסר בתגובה כי "בהתנהלותו של מר משה שועה לא נפל רבב. שועה שיתף פעולה באופן מלא בחקירתו, ואנו סמוכים ובטוחים שהפרקליטות תהא שותפה לעמדתנו כי לא נפל רבב בהתנהגותו".