השכן של אובמה: מי רכש את הבית הגדול ביותר בוושינגטון

אחוזה בשכונה היוקרתית ביותר בעיר הבירה של ארה"ב המתפרשת על שטח של יותר מ-2,500 מ"ר, נרכשה בחודש אוקטובר האחרון על ידי רוכש מסתורי ששילם תמורתה 23 מיליון דולר במזומן ■ כעת, לאחר גל של שמועות נחשפת זהות הקונה

הבית החדש של ג'ף בזוס בוושינגטון/ צילום: מהוידאו
הבית החדש של ג'ף בזוס בוושינגטון/ צילום: מהוידאו

 

לא מזמן סיפרנו לכם על הבית החדש אליו יעבור נשיא ארצות הברית ברק אובמה כשיסיים את כהונתו. הבית ממוקם בשכונת קלורמה היוקרתית שבלב וושינגטון, עיר הבירה של ארצות הברית. הבית הוא בית מכובד וגדול לכל הדעות הכולל תשעה חדרים.

אבל, יש בית יותר גדול בשכונה, הבנוי על שטח של יותר מ-2,500 מ"ר, ובחודש אוקטובר האחרון הוא נרכש על ידי קונה אלמוני ששילם עליו 23 מיליון דולר במזומן. שתי האחוזות, המוגדרות כמבנים היסטוריים, נמכרו יחדיו במאי 2015 תמורת 19 מיליון דולר, וכעת כאמור נמכר המבנה כולו בעשרים ושלושה מיליון דולר. מי שעומד מאחורי הקניה הוא לא אחר מאשר ג'ף בזוס, המייסד והנשיא של חברת אמזון. בזוס מוגדר על ידי המגזין פורבס כחמישי בעושרו בתבל והשני ברחבי ארצות הברית.

בזוס גם מחזיק בחברת בלו אוריג'ין שמטרתה שיגור בני אדם לחלל, ובשנת 2013 הוא אף רכש את העיתון וושינגטון פוסט. על אף הרכישה בזוס כנראה אינו מתכוון לעבור לגור בביתו החדש, והוא ימשיך להתגורר בסיאטל.