שרה נתניהו בתלונה ליועמ"ש: "החוקרים נהגו בבריונות ובזלזול"

פרקליטה של רעיית רה"מ הגיש תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בגין "הדלפות מגמתיות וכוזבות" בעקבות החקירות האחרונות

שרה נתניהו  / צילום: ליאור מזרחי
שרה נתניהו / צילום: ליאור מזרחי

בעקבות הפרסומים אודות ההתפתחויות האחרונות בחקירת תיק 1000, פרקליטה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, עו"ד יוסי כהן, הגיש תלונה ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בגין "הדלפות מגמתיות וכזבות לאמצעי התקשורת" מתוך העדויות שמסרה במשטרה.

בתלונה טען הפרקליט כי "במהלך חקירותיה של נתניהו, נהגו בה חוקרי היחידה בבריונות, בזלזול ובחוסר כבוד", וכי "מיד לאחר סיום חקירתה, החל מחול השדים השקרי, המתוזמן והמתוזמר סביב חקירתה בכלי התקשורת".

פרקליטה של נתניהו טען כי "שעות ספורות לאחר חקירה, החלו להתפרסם באתרי החדשות השונים עובדות כוזבות, מסולפות ומעוותות אודות החקירה".

עו"ד כהן הצביע בתלונתו ליועץ המשפטי לממשלה בנוגע לכתבות שפורסמו בחדשות 2 בנוגע לפרטים שעלו במסגרת עדותה של נתניהו במסגרת תיק 1000, בהם חשבוניות והזמנות משקאות אלכוהליים מאיש העסקים ארנון מילצ'ן.

"כמובן שהדברים אינם משקפים את שהתרחש בפועל ומהווים הדלפה עוינת ומגמתית", כתב עו"ד כהן למנדלבליט. "מדובר בבידוי ראיות, בשיבוש הליכי חקירה ובהצגה מטעה במתכוון של הדברים".

פרקליטה של נתניהו טען כי מעצם ההדלפה שלטענתו התרחשה, מדובר בעבירות על החוק. "אנו מבקשים מהיועץ המשפטי לממשלה שיורה על חקירת העבירות שבוצעו ושהמחלקה לחקירות שוטרים תחקור מי הדליף את המידע הכוזב שמצא את דרכו לתקשורת", חתם כהן.