נחקר חשד למכירת מוצרי יוקרה מזויפים במאות אלפי שקלים

חקירה סמויה שניהלו המשטרה ורשות המסים ביססה את החשד בנוגע לעסק הזיופים לכאורה שניהל החשוד ■ בחיפוש בבית החשוד נתפסו עשרות פריטים הנחשדים כמזויפים

שוטרים / צילום: תמר מצפי
שוטרים / צילום: תמר מצפי

רשות המסים והמשטרה חשפו חשדות לניהול עסק למכירת מוצרי הלבשה ותיקים מזויפים בכסות של מותגי יוקרה, תוך העלמות מס בהיקף מאות אלפי שקלים.

הבוקר (ב'), עיכבו חוקרי יחידה ארצית של משטרת ישראל וחוקרי רשות המסים לחקירה אדם החשוד בניהול עסק למכירת מוצרי הלבשה ותיקים מזויפים, הנחזים להיות מותגי יוקרה מקוריים, תוך ביצוע שורת עבירות של הפרת סימני מסחר, קבלת דבר במירמה ועבירות מס.

ממצאי חקירה סמויה שהתנהלה ביססו חשד לכך שהחשוד מפרסם באמצעות רשת האינטרנט תמונות של מוצרי הלבשה ותיקים ממותגים - תוך יצירת מצג-שווא כי הסחורה שברשותו יוצרה על-ידי היצרן המקורי. על-פי החשד, החשוד מכר סחורה בשווי מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפעילות הבוקר עיכבו הכוחות המשותפים למשטרה ולרשות המסים את החשוד, ערכו חיפוש בביתו בנוכחות בעלי הזכויות ותפסו עשרות פריטי לבוש, נעליים ותיקים החשודים כזיוף של מותגים שונים. כמו כן, נתפסו כספים בשווי של למעלה מ-15,000 שקל במזומן.

את החקירה מנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל בשיתוף עם חקירות מס הכנסה ירושלים ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובשיתוף-פעולה עם בעלי הזכויות של המותגים שעל-פי החשד זויפו. החקירה מלווה על-ידי תביעות משטרת ישראל ופרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה).

בהתאם להתפתחות החקירה יובא החשוד בהמשך היום, ככל שייעצר, לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בראשון-לציון.