הסכם בשרונה: אלקטרה בנייה תבנה הפרויקט ב600 מ' ש'

העסקה כוללת את בניית שלושת מגדלי המגורים המתוכננים במתחם ■  היתר הבנייה לקרקע טרם התקבל ונכון להיום עומדת באוויר גם השאלה לגבי מועד פינוי הקרקע על ידי רשות השידור 

שרונה / צילום: שלומי יוסף
שרונה / צילום: שלומי יוסף

אחרי תקופה ארוכה של אי ודאות לגבי זהות הקבלן המבצע שיבנה את פרויקט יונייטד שרונה בדרום הקריה בעבור קבוצת הרכישה, נחתם היום הסכם ביצוע בין הקבוצה לבין חברת אלקטרה בנייה. על פי נתוני קבוצת הרכישה, מדובר בעסקה של 600 מיליון שקל שכוללת את בניית שלושת מגדלי המגורים המתוכננים במתחם.

נזכיר כי קבוצת הרכישה, בניהול חברת מינהל מגורים ישראל, זכתה בקרקע הממוקמת בדרום הקריה במכרז של רשות מקרקעי ישראל שנסגר בחודש מארס האחרון. המכרז, שמתייחס לקרקע עליה ניתן לבנות 324 יחידות דיור בשלושה מגדלי מגורים, עורר עניין רב בענף ובסופו של דבר קבוצת הרכישה זכתה במכרז כשהתחייבה לשלם סכום חסר תקדים על הקרקע - 1.06 מיליארד שקל.

מנציגי קבוצת הרכישה נמסר היום כי הצפי להשלמת הבנייה נכון להיום עומד על 4.5 שנים מיום קבלת היתר הבנייה. עם זאת, היתר הבנייה לקרקע טרם התקבל ונכון להיום עומדת באוויר גם השאלה לגבי מועד פינוי הקרקע על ידי רשות השידור. במקביל, קבוצת הרכישה מנסה בחודשים האחרונים להגדיל את מספר יחידות הדיור בפרויקט על ידי ניצול הקלת שבס כמו גם הקלת שבס-כחלון שמאפשרות הן הגדלת מספר יחידות הדיור והן הגדלה של השטח הבנוי בפרויקט.

את התוכנית לשלושת המגדלים הכין אדריכל פרופסור משה צור בשיתוף משרד CITYBEE אדריכלים.

מוטי פלד, בעלים ומנכ"ל משותף ב'מינהל מגורים ישראל' אמר היום: "אני שמח שהקבוצה בחרה להתקשר לביצוע הפרויקט עם חברת הביצוע אלקטרה בנייה, אחת מחברות הבנייה המובילות בישראל".