סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה

קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך

הקונסיסטנטיות של טרה מוכיחה את עצמה: העובדה שהחברה מעלה שוב ושוב פרסומות בשפה תקשורתית אחת מקלה לזכור אותן, והשבוע הפרסומת של החברה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, ממוקמת בראש דירוג הפרסומות הזכורות.

הפרסומת בגל הנוכחי היא זו שבה נראה מנשה נוי מייעץ לקונה במעדנייה לא להשתמש בגבינה עם חומרים משמרים, ובמקומה לשים בכריך גבינה צהובה נעם מ-100% רכיבים טבעיים. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.2%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. הפרסומת, שבה נראית שני כהן מדברת עם אסקימואי שרוצה לעזוב את "שוקה", רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.1%. לפי נתוני גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה.

הפרסומת למותג ספלנדיד של שטראוס תומכת הפעם לא במותג השוקולד אלא במעדן החלב החדש למבוגרים. הפרסומת, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, משתמשת באותו קו פרסומי - "כשתגדל תבין" - שהוביל את הפרסום לשוקולד המריר. הפרסומת ממוקמת במקום הרביעי בדירוג האהודות.

הקמפיין של הוט באמצעות ראובני-פרידן הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה השבועי בקמפיין עומד על כ-1.2 מיליון דולר. בסך-הכול רושמת הוט השקעה מצטברת גבוהה, לאחר שגם בשבוע שעבר היה הקמפיין שלה המושקע ביותר, עם סך השקעה העומד על 1.5 מיליון דולר. הפרסומת הייתה אהודה בעיקר על נשים, ועם העלייה בגיל ירד שיעור האהדה.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 553 לעומת 509. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.2 מיליון דולר לעומת כ-40 מיליון דולר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות