האתרים שיכולים להוזיל לכם את החופשה בעשרות אחוזים

הכירו שני אתרים ישראלים שעשויים לשנות את כל מה שהכרתם על הזמנת חדרי מלון בחו"ל ולחסוך לכם הרבה כסף ■ כך תמצאו בקלות חדר בכל מלון שתרצו בעולם במחיר הנמוך ביותר

צ'ק אין, מלון, חופשה/ צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, מלון, חופשה/ צילום: שאטרסטוק

לפי האתר pruvo.net, הסטטיסטיקה מלמדת כי אחרי שהזמנתם חדר בבית מלון, קיים סיכוי של 40% שהמחיר שלו יירד. מכאן מציע הסטארט-אפ הישראלי לערוך מעקב מחירים אחרי ביצוע ההזמנה, כך שעבור אותו חדר תוכלו לשלם פחות.

איך זה עובד? משגרים את העתק ההזמנה במייל לפרובו - וברגע שהמחיר יירד, אם הוא יירד, תקבלו התראה ותוכלו לבצע את ההזמנה מחדש. הפעולה הזו לא מצריכה רישום לאתר או מסירת פרטי האשראי שלכם - ומהדוגמאות המובאות באתר עולה חיסכון של עשרות ומאות דולרים במחיר הלינה.

לפי המודל העסקי, האתר מקבל עמלה מהספקים העיקריים של בתי המלון בהן לרוב מבוצעות ההזמנות, דוגמת בוקינג או אקספדיה. מכאן שבשורה התחתונה אין לכם מה להפסיד - אלא להפך.

האתר betterhotel.com נשען גם הוא על הרעיון שמחיר החדר שהזמנתם נתון לשינויים מרגע ההזמנה ועד לחופשה בפועל, כשפעמים רבות המחירים יורדים במקרים של תפוסה נמוכה, כך שתוכלו לקבל מלון טוב יותר באותו המחיר או בפחות.

באמצעות אלגוריתם מיוחד שסורק את מחירי החדרים בבית המלון בו ביצעתם הזמנה ובבתי מלון בעלי נתונים טובים יותר, האתר מציע לשדרג הזמנה קיימת ולהרוויח.

המאמץ שנדרש מכם הוא רק להירשם לאתר ולהעביר את אישור ההזמנה. ברגע שמתגלה מלון טוב יותר - תקבלו התראה למייל ותוכלו לבטל את ההזמנה הקודמת ולעשות חדשה.

השירות עבור הצרכן הוא חינמי, וגם כאן המודל העסקי הוא להרוויח מבתי המלון או מהאתרים בהם מבוצעת ההזמנה.