שירי ניצחון: תוכניות המוזיקה ממשיכות להוביל את טבלת הרייטינג

"האח הגדול", שנדחק מראש הטבלה לטובת "הכוכב הבא" ו"The Voice", רושם שיפור קל לעומת השבוע הקודם ■ שבוע חלש לערוץ 10

דה וויס  / צילום: מיכה לובטון
דה וויס / צילום: מיכה לובטון

התוכנית "הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילה את טבלת הרייטינג גם בשבוע החולף, אך הפעם בפער קטן. משדר ריאליטי המוזיקה של קשת ששודר ביום שני זכה לרייטינג של 32.7%, והוא מקדים ב-0.2% את הריאליטי המקביל של רשת, "The Voice", שהגיע ביום רביעי לנתון צפייה של 32.5%.

יחד עם זאת, בפרמטר של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה מוביל דווקא משדר "The Voice" ממוצאי שבת (שנמצא במקום החמישי בטבלת הרייטינג), עם למעלה ממיליון צופים.

"האח הגדול" של קשת ממשיך להידחק מראש הטבלה לטובת שתי תוכניות הריאליטי המוזיקליות, אך רושם שיפור קל לעומת השבוע הקודם, כששני משדרי התוכנית משיגים נתון זהה של 32.2% ומתמקמים במקומות השלישי והרביעי.

קשת מכניסה משדר נוסף לעשירייה בדמות תוכניתו הלילית של גורי אלפי, שמשודרת בימים א'-ג'. ממוצע 3 התוכניות ששודרו השבוע הגיע ל-16.8%, לאחר שהתוכנית ששודרה ביום ג' רשמה רייטינג נאה של 17.7%.

גם רשת מכניסה 4 משדרים לטבלת הרייטינג השבועית, כשאל שתי תוכניות "The Voice" מצטרפים שידור חוזר של "לצבי יש בעיה" (17.7%, מקום שמיני) והחלק השני של "צל של אמת", ששודר במקור בערוץ 8 (17.2%, מקום 9).

ערוץ 10 מסכם שבוע חלש, שבו התוכנית היחידה שלו שהצליחה להשיג רייטינג דו-ספרתי היא תוכנית סיום העונה של "גידי ואהרוני" שמשיגה 10.4% - נתון שגם הוא נמוך ביחס למספריה בדרך-כלל. התוכנית, שרשמה באופן עקבי רייטינג גבוה מהמקובל בערוץ, מסיימת עונה עם ממוצע של 11.7%. עוד תוכניות בולטות בערוץ: ספיישל של "הכול כלול" עם 9.8%, "גב האומה" עם 9% ו"המקור" עם 9.3%.

גם זירת החדשות בסוף השבוע הייתה פחות מוצלחת הפעם מבחינת הערוץ. משדר השבעת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביום שישי זכה לרייטינג של 10.9% בערוץ 2, מול 6.6% בערוץ 10 ו-6.6% גם בערוץ 1. אך לאחר מכן, "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 מסתפק ב-8.1%, מול 15.4% ל"אולפן שישי" אותו מגיש דני קושמרו בחדשות 2. בשבת: "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 רושמת נתון נאה של 24.4%, מול 9.7% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10.

רייטינג
 רייטינג