מקורבי מילצ'ן מגיבים: "קמפיין השמצות מביך מטעם נושאי כלים"

ח"כ אמסלם אמר הבוקר בגל"צ: "מישהו אילץ את מילצ'ן לקנות לנתניהו מתנות?" ■ בתגובה לכך אומרים הערב מקורביו של איש העסקים: "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא כנגד מי שהפך לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל ולארגונים יהודים בכל העולם"

מקורביו של איש העסקים ארנון מילצ'ן, החשוד במתן טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו וכן לאשתו שרה ובנו יאיר, מסרו הערב (א'): "מביך ומדאיג לראות את קמפיין ההשמצות שנפתח הבוקר מטעם נושאי כלים הפועלים בשירות בעלי אינטרס, כנגד אדם שהקדיש את חייו לביצור ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל וניצל את קשריו הענפים לחיזוק הקשר הדיפלומטי הדיסקרטי עם מדינות ומנהיגים ברחבי העולם".

לדבריהם, "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא כנגד מי שהפך בשנים האחרונות לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל, לזרועות הביטחון ולארגונים יהודים וציוניים בכל העולם, בלב פתוח ורחב ובהיקפים חסרי תקדים".

מקורביו של איש העסקים הוסיפו כי "מר מילצ'ן יפעל להגן בכל דרך על שמו ועל שמה הטוב של משפחתו ושל עובדיו המסורים והנאמנים למול הגורמים המסבים לו, למשפחתו ולעובדיו סבל וכאב מיותר". 

מקורבי מילצ'ן מסרו את הדברים, בין היתר, בהתייחס לדברים שאמר הבוקר ח"כ דוד אמסלם (ליכוד) בגלי צה"ל. בין היתר אמר אמסלם: "מישהו אילץ את מילצ'ן לקנות, בן אדם בגיל 75, מיליארדר? מה נתניהו בא לו עם אקדח על הראש? מילצ'ן סיפר, מי אמר שמילצ'ן לא משקר?". 

בשיחתו עם גלי צה"ל, אמר ח"כ אמסלם על תיק 1000, כי "יש פה איזושהי בעיה בכלל בכל הנושא הזה. מחר מילצ'ן יספר לו גם שהוא קנה לו איזה טרנינג ונעלי בית. אם אני קונה למישהו משהו ,אז אני קונה ביני לבינו משהו, קניתי לו משהו, מתנה".

לדברי ח"כ אמסלם,  "מטרידה אותי השיטה במדינת ישראל, תראה מה קורה כאן. יש כאן ציד מכשפות. בהתחלה התחלנו עם סיגרים, אחרי זה עם שמפניות ורודות, ועכשיו איזה תכשיט".