הוועדה המקומית אונו אישרה פינוי-בינוי: 234 יח"ד במקום 96

הבנייה תכלול 4 בניינים עד 17 קומות ב"מתחם האורן" על ציר לוי אשכול ■ היזמית: חברת אאורה, שכבר מבצעת פינוי-בינוי בעיר ומעריכה את עלות הפרויקט ב 270 מיליון שקל

חברת אאורה מדווחת הבוקר (ד') לרשות לניירות ערך כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של קריית אונו החליטה על הפקדת תוכנית אותה היא יוזמת בוועדה המחוזית להתנגדויות. המדובר בפרויקט במתחם הרחבות החשמל, רחבת האורן-לוי אשכול בקריית אונו, אשר יכונה "מתחם האורן" ויכלול 234 יחידות דיור חדשות ב-4 בניינים בגובה של עד 17 קומות. 

בדיווח מספרת אאורה כי עלות הפרויקט, העומד על שטח 11.65 דונם, נאמדת בכ-270 מיליון שקל. בנוסף לבנייני המגורים כוללת התוכנית גם מבני ציבור ושטחים פתוחים. מבחינת המצב הקיים, מדובר על פינוי של 96 דירות קיימות.

נכון למועד הדיווח, כ-65% מבעלי הזכויות במתחם חתמו על הסכם פינוי-בינוי מחייב. בחברה צופים כי ביצוע הפרויקט ושווקו יחלו כבר ב-2018, ובנייתו צפויה להימשך כ-3 שנים בלבד.

יש לציין כי אישור תוכנית זו היא בסמכות הוועדה המקומית בלבד, ולא נדרש אישור תכנוני נוסף. 

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה ישראל, מציין: "מדובר פרויקט איכותי עם דירות פרימיום עם שטחי ציבור ירוקים וחיי קהילה עשירים. אנו צופים כי ביצוע ושיווק לפרויקט יחלו כבר בשנה הבאה ומעריכים כי זמן הקמתו יארך כ-3 שנים".