בני ציפר: נתניהו הפך אותנו למעצמה השמינית בגודלה בעולם

עורך מוסף התרבות והספרות של "הארץ" לרדיו 103FM: "נוצר דימוי לנתניהו שהוא לא ממש פוליטיקלי קורקט, שהוא דברים לא בסדר... סו וואט?? החולשות שלו הם בעיני הרבה אנשים דברים מאוד נחמדים"

בני ציפר, עיתונאי וסופר, הארץ / צילום: אולפן וואלה News
בני ציפר, עיתונאי וסופר, הארץ / צילום: אולפן וואלה News

"כל הסיפורים עליהם רק מחזקים את בני הזוג נתניהו. אנחנו מונעים מסטראוטיפים כמו שהאישה רודה בו, זה קיים בכל משפחה, ולמה זה צריך להיות שונה אם זה שרה וביבי?" - כך אמר הבוקר (ב') בני ציפר, עורך מוסף התרבות והספרות של "הארץ", בראיון לגבי גזית ברדיו 103FM.

ציפר, שפרסם כמה וכמה מאמרי תמיכה בראש הממשלה ואף באשתו, הוסיף: "יש דם רע נגד בני הזוג נתניהו, וכל הזמן 'מלבישים' עליהם עוד ועוד סיפורים. השורה התחתונה היא: האם  ביבי נתניהו ראוי להיות ראש ממשלת ישראל? אני חושב שכן. אני חושב שהוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו אי-פעם, הוא זה שהפך אותנו למעצמה השמינית בגודלה בעולם, אז מה אתה רוצה? מה רע בזה?". 

לפי ציפר, "נוצר דימוי לנתניהו שהוא לא ממש פוליטיקלי קורקט, שהוא דברים לא בסדר... סו וואט?? החולשות שלו הם בעיני הרבה אנשים דברים שהם מאוד נחמדים. החולשות שלו מוצגות לעיני כל, והוא בן אדם, כמו כולם".

בנוגע לפרשת ביבי-נוני אמר ציפר: "חוץ מהתקשורת, האדם הפשוט מהרחוב לא יודע על מה מדובר, אם שואלים על החקירה של ביבי בעקבות השיחות שהוקלטו עם נוני מוזס. האדם הפשוט לא יידע מה רוצים מהחיים שלו. זה משעמם כמו צנון".