ליבסקינד את ליברמן: מגיש "בוקר טוב ישראל" מצטרף לתאגיד

אסף ליברמן יגיש יחד עם קלמן ליבסקינד תוכנית בוקר יומית מרכזית ברשת ב' ■ התוכנית המרכזית השנייה לצידם צפויה להיות זאת של קרן נויבך, שהודיעה בשבוע שעבר על הצטרפותה לתאגיד השידור

אסף ליברמן / צילום: איל יצהר
אסף ליברמן / צילום: איל יצהר

אסף ליברמן, מגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, יחצה את הקווים ויצטרף לרשת ב' עם תחילת שידורי תאגיד השידור הציבורי. ליברמן יגיש תוכנית בוקר יומית בת שעתיים לצדו של קלמן ליבסקינד, בשעות ה"פריים-טיים" של הרדיו.

על-פי הערכות, 4 השעות המרכזיות של רשת ב', בין 8 בבוקר ל-12 בצהריים, יחולקו כך ששעתיים מתוכן יוקדשו לתוכנית של ליבסקינד וליברמן, ושעתיים נוספות לתוכנית שתגיש קרן נויבך, שהודיעה בשבוע שעבר כי גם היא מצטרפת לתאגיד השידור. 

בעבר פורסם כי ליבסקינד וליברמן ערכו פיילוט לתוכנית משותפת, ובעקבות הפרסום איים מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, להשעות את ליברמן משידורי התחנה הצבאית. בסופו של דבר הודיע אז ליברמן כי בחר להישאר בתחנה הצבאית, והוא סיקר עבורה את הבחירות לנשיאות בארה"ב.

היום (א') כתב דקל בחשבון הטוויטר שלו: "אסף ישדר בגלי צה"ל עד למועד סיום העסקתו ומעברו לתאגיד השידור. הוא לא יעסוק בנושאים הקשורים לתאגיד".

ליברמן ימשיך להגיש את התוכנית בגלי צה"ל במשך החודש הקרוב כפי שמחייב אותו החוזה שלו, ולאחר מכן יעבור לתאגיד, שאמור להתחיל את שידוריו ב-30 באפריל. ליברמן צפוי להשתלב גם בהגשה בטלוויזיה במסגרת החדשה, והיום הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אין דרך להפריז בחשיבות של גלי צה"ל בחיי. יותר מ-13 שנים אני בתחנת הרדיו/הבסיס הצבאי/הבניין המתפורר, שעם השנים למדתי להרגיש חלק בלתי נפרד ממנו. תמיד אהיה אסיר-תודה לחברים בגלי צה"ל, העיתונאים והטכנאים, ובמיוחד לירון דקל, שלפני 3 שנים הימר עליי ונתן לי להוביל את 'בוקר טוב ישראל'". 

ליברמן התגייס לגלי צה"ל בשנת 2003 ושימש כתב לענייני עבודה ורווחה. עם שחרורו משירות סדיר בצה"ל, החל לעבוד בתור עורך ומגיש במחלקת החדשות של התחנה. בעבר הגיש יחד עם אביב לביא את התוכנית "יהיה בסדר", וב-3 השנים האחרונות הוא מגיש כאמור את יומן הבוקר בגלי צה"ל, "בוקר טוב ישראל".