צפו: שתי אפליקציות שוות שהופכות כל טיול בחו"ל לחוויה

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל: הכירו שתי אפליקציות חדשות ומועילות שעשויות להפוך את הטיסה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר חווייתית ומעניינת

צ'ק אין, טיסה חופשה/ צילום : שאטרסטוק
צ'ק אין, טיסה חופשה/ צילום : שאטרסטוק

שתי אפליקציות חדשות בתחום התיירות המתבססות על חוכמת ההמונים הושקו לאחרונה ומציעות שירות יעיל וחוויתי למשתמשים הפוטנציאליים: האחת מציעה מסלולי הליכה בערים שונות בעולם בהתבסס על תחומי עניין והעדפות אישיות; והשנייה מציעה להכיר שכונה או אזור בו אתם שוקלים לבקר או לשהות לא רק על בסיס מיקומו במפה אלא על בסיס תמונות אמיתיות שצולמו במקום.

האפליקציה הראשונה היא סיידקיקס, והיא מציעה מסלולי הליכה ביעדים שונים בעולם לפי תחומי עניין שאתם מגדירים מראש, למשל דרך בתי קפה מקומיים, חנויות אופנה או גלריות, כשהאפליקציה מתחשבת בהעדפות ובתנאים הקיימים, למשל אם אתם חמושים בנעלי ספורט או בנעלי עקב שפחות נוחות להליכה.

גם האפליקציה הזו, בדומה לרבות אחרות, מבוססת על חוכמת ההמונים ועל תובנות של בלוגרים מקומיים, והיא גם מאפשרת לשתף את המכרים במסלול בו בחרתם ללכת, בתקווה שאלה יצטרפו.

האפליקציה, הזמינה בגוגל פליי ובאפ סטור, כוללת שלל מסלולים בכ-100 ערים בעולם, בהן ניו-יורק, לונדון, מדריד, טורונטו ואפילו ירושלים ותל-אביב.

getsidekix.com

האפליקציה השנייה היא סטריטוגרפי, המתבססת גם היא על חוכמת ההמונים אבל בעיקר בזווית המצולמת, כשהיא נשענת על האמרה הידועה שאין טוב ממראה עיניים, וגם על ההנחה שאי-אפשר לסמוך רק על גוגל סטריטס להעברת האווירה האמיתית של שכונה מסוימת.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לבחון כיצד נראה האזור בו בה הם מתעניינים בהסתמך על תמונות שצולמו בו לאחרונה או תמונות שזכו להרבה לייקים. כך למשל, לפני שאתם מזמינים מלון או דירה, תוכלו לראות באמת את הסביבה בהם הם ממוקמים.

האפליקציה מכסה ערים כמו סן פרנסיסקו, ניו-יורק, לוס אנג'לס ולונדון, כשגם אתם תוכלו לתרום ולצלם בעצמכם אזורים בהם אתם שוהים, כדי לסייע למטיילים האחרים בקבלת החלטות וגם כדי לצבור לייקים - שהם, כידוע, אף פעם לא מזיקים.

Streetography.com