פרשת הנחת המטענים למפורסמים: שני חשודים נוספים נעצרו

גבר בן 32 ואישה בת 34 נעצרו בחשד למעורבות בהנחת המטען מתחת לרכבו של הכדורגלן קובי מוסא ■ אתמול נעצרו אבנר הררי ועבריין נוסף מראשל"צ ■ חשודים גם בהנחת מטענים ברכביהם של מרגלית צנעני ומאיר שמיר

מרגלית צנעני / צילום: רוני שיצר
מרגלית צנעני / צילום: רוני שיצר

שני בני אדם נוספים נעצרו היום (שבת) בחשד למעורבות בהנחת מטען החבלה מתחת לרכבו של שחקן הכדורגל קובי מוסא ברמת -שרון, שפיצוצו סוכל אתמול בידי המשטרה. השניים, גבר בן 32 ואישה בת 34, יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל-אביב.

אתמול (ו') נעצר העבריין המוכר אבנר הררי בחשד להנחת המטען מתחת למכוניתו של מוסא, לכאורה במטרה לחסלו. מהמשטרה נמסר כי הררי ועבריין נוסף שנעצר, בן 31 מראשון-לציון, חשודים כי פעלו יחד והצמידו מטעני חבלה לכלי הרכב של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים, במטרה לאיים עליהם. "ייתכן כי שימשו שכירים לביצוע חיסולים", אמר גורם בכיר במשטרה.

לטענת המשטרה, הררי, שבעבר שימש מחסל בעולם התחתון, הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם אתמול בבוקר מתחת למכוניתו של שחקן הכדורגל קובי מוסא בסמוך לאצטדיון העירוני ברמת-השרון. יחד עמו נעצר כאמור עבריין נוסף. מוסא, לפי הערכות, מסוכסך עם משפחת מוסלי העומדת בראש ארגון פשיעה.