שחקן חדש ומרשים בשוק הקרוסאוברים המשפחתיים

סיטרואן מרחיבה את היצע הדגמים שלה בשוק רכבי הפנאי שסוחף את עולם הרכב עם קרוסאובר חדש, העונה לשם סי אייר-קרוס, שיוצג לראשונה בחודש הבא בתערוכת המכוניות של ז'נבה ומהווה קדימון לסיטרואן סי 3 פיקאסו

כחודש לפני פתיחת תערוכת המכוניות של ז'נבה, סיטרואן חושפים רכב פנאי קונספט חדש, סי אייר-קרוס. האם זהו בעצם קדימון לסיטרואן סי שלוש פיקאסו החדשה? כנראה שכן, וממדי מכונית הקונספט, עם אורך של 415 ס"מ, רוחב של 174 וגובה של 163 סנטימטרים, רק מחזקים זאת.

עם זאת, צפויים מספר שינויים לפני הטרנספורמציה ממכונית קונספט לדגם ייצור. לדוגמא, הוספה של מראות צד סטנדרטיות לעומת המצלמות שנמצאות אצל הסי אייר-קרוס, או התצוגה העילית הדיגיטלית שמחליפה את לוח המחוונים הרגיל. מצד שני מציגה מכונית הקונספט עיצוב דומה למדי לתצוגות האחרונות מבית סיטרואן, דגמי קקטוס וסי שלוש, כך שיש לצפות לדמיון רב בין סי אייר-קרוס לסיטרואן סי שלוש פיקאסו החדשה.

כמו כן יש לצפות כי בעתיד נראה מופעים דומים למכוניות נוספות מבית סיטרואן, מה שנהוג לכנות כיום כשפת עיצוב של יצרני רכב. בסיטרואן לא שוכחים כי מעבר לעיצוב מוחצן, רכבי פנאי אמורים לפחות להעניק יכולת מסוימות לנסיעה בשטח, ואומרים כי המכונית מצוידת במערכת בקרת אחיזה, גריפ קונטרול, בעלת ארבעה מצבים, רגיל, חול, שטח ואפשרות נטרול חלקית של מערכת בקרת האחיזה, האי.אס.פי.