פרופ' שרון חנס מונה לדקאן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א

ייכנס לתפקידו ב-1 במארס ויחליף את פרופ' רון חריס, המסיים כהונה של 5 שנים

פרופ' שרון חנס / צילום: איל יצהר
פרופ' שרון חנס / צילום: איל יצהר

פרופ' שרון חנס נבחר לכהן כדקאן הבא של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. חנס ייכנס לתפקידו ב-1 במארס 2017 ויחליף בתפקיד את פרופ' רון חריס, המסיים כהונה של 5 שנים.

פרופ' חנס הוא בוגר הפקולטות למשפטים ולניהול באוניברסיטת תל-אביב. הוא סיים תואר שני בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת ניו-יורק ובעל תואר דוקטור בדיני חברות ובמשפט פיננסי מאוניברסיטת הרווארד. הוא לימד כפרופסור אורח באוניברסיטאות קולומביה, ג'ורג'טאון ונורת'ווסטרן.

במסגרת תפקידיו בפקולטה למשפטים, שימש פרופ' חנס כסגן דקאן בשנים 2011-2009 וכמו כן עמד בראש התוכנית תל-אביב-ברקלי לתואר שני אקזקיוטיבי בשיתוף בית הספר למשפטים באוניברסיטת ברקלי.

בהודעה לעיתונות שהוציאה אוניברסיטת תל-אביב נאמר כי פרופ' חנס מביא עימו לתפקיד ניסיון אקדמי וניהולי עשיר. הוא כיהן בשנים האחרונות כמנהל מרכז על על-שם צגלה למחקר בין-תחומי של המשפט, הנחשב למרכז המחקר המשפטי הגדול בישראל, והיה העורך הראשי של כתב-העת הבינלאומי המוביל של הפקולטה, "Theoretical Inquiries in Law".

חסנ מסר כי "בכוונתי להמשיך ולבסס את מעמדה של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב כפקולטה למשפטים הטובה בארץ, אשר איכותה אינה נופלת מזו של בתי הספר למשפטים באוניברסיטאות הדגל האמריקאיות".

לדבריו, "במסגרת זו אמשיך להקפיד על איכות הסגל והסטודנטים, איכות המחקר המתבצע בפקולטה, איכות הדיון המתקיים בין כתליה והמשך המעורבות והתרומה הציבורית והקהילתית של הפקולטה".