ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, דן ירושלמי, יסיים את תפקידו

זאת אחרי 4 שנים בבנק ■ להחלטה על עזיבתו תרמה ככל הנראה מערכת היחסים המתוחה עם ועד העובדים בלאומי בראשות מירי רובינו

דן ירושלמי / צילום: איל יצהר
דן ירושלמי / צילום: איל יצהר

דן ירושלמי, ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, עוזב את תפקידו. ירושלמי הודיע היום (ה') למנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח, כי הוא מבקש לעזוב, וזאת 4 שנים לאחר שהצטרף אל הבנק.

להחלטה על עזיבתו תרמה ככל הנראה מערכת היחסים המתוחה עם ועד העובדים בבנק בראשות מירי רובינו.

נזכיר כי בשבוע שעבר פורסם ב"גלובס" כי באחרונה הגיעו אל הוועד תלונות מצד עובדים בחטיבה על היחס שקיבלו מירושלמי. רובינו החליטה לטפל בנושא בכל הכוח והודיעה לרוסק-עמינח כי היא לא מתכוונת לעבור לסדר היום על התלונות שהובאו בפניה.

בעקבות זאת נערכו בנושא פגישות בין הצדדים, אלא שנראה כי למרות שלכאורה הושג השקט הרצוי, ירושלמי החליט לסיים את תפקידו.

ירושלמי הגיע לבנק לאומי לפני כ-4 שנים, ולפני כן עבד במשך שנים רבות בתפקידי ניהול שונים באמדוקס (האחרון שבהם היה נשיא חטיבת EMEA).

במסגרת תפקידו בבנק הוא הוביל מספר תהליכים לשיפור היכולות הטכנולוגיות של לאומי, והיה אחראי בין היתר על הקמת התשתית של PEPPER, הבנק הדיגיטלי של לאומי, שטרם הושק לציבור הרחב.

ירושלמי מסר היום: "עלייתו של PEPPER, הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל, ושל PEPPER PAY, אפליקציית התשלומים של לאומי, לחנות האפליקציות, מהווה עבורי הגשמת יעד מרכזי, ומבחינתי זה הזמן הנכון לסיים קדנציה של 4 שנים, במהלכן זכתה המובילות הטכנולוגית של לאומי להכרה בינלאומית". 

רוסק-עמינח הוסיפה: " דני משאיר אחריו נכס שנבנה לאורך 4 שנים, שמבטיח את המשך המובילות הטכנולוגית שלנו לאורך זמן".

בשנה האחרונה התחלף חלק משמעותי מהנהלת בנק לאומי. רוסק-עמינח, שביצעה לפני כחודשיים סבב תפקידים גדול בהנהלת הבנק, תצטרך לאייש כעת תפקיד של ראש חטיבה נוסף. בנוסף לכך עדיין לא נבחר לבנק יועץ משפטי חדש במקום חנן פרידמן, שמונה לראש חטיבת האסטרטגיה.