נמשך גל חשיפות הדגמים לקראת תערוכת הרכב של ז'נבה

רנו, ריינג'רובר ופורשה מציגים דגמים חדשים, שיעשו את דרכם ארצה בקרוב

נמשך גל חשיפות הדגמים לקראת תערוכת הרכב הבין לאומית של ז'נבה, שתיפתח בימים הקרובים. חברת רנו חשפה היום (ה') את הדור המחודש של הג'יפון "קפטור". הרכב עבר שינויי עיצוב קלים שכוללים בין השאר גג זכוכית פנורמי ופנסי LED קדמיים בכל הדגמים. תא הנוסעים שודרג עם חומרי דיפון חדשים ומערכת מולטימדיה מתקדמת אולם היצע המנועים לא עבר שינוי מהותי.

חברת ריינג'רובר הציגה את דגם הביניים הספורטיבי החדש "VELAR", שחולק פלטפורמה עם לנדרובר דיסקאברי החדש וימוצב בין הריינג'רובר "אווק" הקומפקטי לבין דגם הספורט הגדול. הרכב מגיע עם מערך צפוף של טכנולוגיות מתקדמות כולל מתלי אוויר מתרוממים, עד מרווח גחון של 25 סנטימטרים; מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל, כולל V6 טורבו-דיזל חדש עם הספק של 300 כ"ס ומומנט של 70 קג"מ; מערך של מערכות בטיחות וסיוע לנהג כולל יכולת נהיגה סמי-אוטונומית ועוד. הרכב יגיע לישראל במחצית השנייה של השנה.

ואילו פורשה חשפה את דגם ה"ספורט-טוריסמו" החדש, שמבוסס על הפנאמרה ומציע את היכולות הספורטיביות של הפנאמרה הרגילה בתוספת תא מטען בנפח 520 ליטר שניתן להרחבה משמעותית לאחר קיפול המושב. מבחר המנועים יהיה המחבר המוכר של הפנאמרה כולל מערכת הנעה היברידית-נטענת. הרכב יגיע לארץ במחצית השנייה של השנה.