רועי שרון מחדשות 10 מונה לכתב הצבאי של התאגיד

שרון, ששימש בשבע השנים האחרונות ככתב השטחים של ערוץ 10, יסקר את התחום לצד כתבת קול ישראל הוותיקה כרמלה מנשה

רועי שרון / צילום: איל יצהר
רועי שרון / צילום: איל יצהר

רועי שרון, כתב השטחים של ערוץ 10, מצטרף לתאגיד השידור הציבורי ("כאן בהקמה"). שרון, 42, ישמש ככתב בכיר לענייני צבא וביטחון בחטיבת החדשות של התאגיד לצד כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית הוותיקה של קול ישראל. לצד שרון ומנשה, בתאגיד מתכוונים לגייס כתב נוסף שיכסה את התחום.

בשבע השנים שבהן שישמש שרון ככתב שטחים בערוץ 10 הוא חשף בין היתר את מה שכונה "חתונת השנאה" של נוער הגבעות, ופרסם שורה של כתבות ותחקירים בנושאים שונים שנוגעים לציבור המתנחלים בתוכנית המקור ובסדרות כתבות במהדורה המרכזית.

שרון, שיעשה את המעבר בפועל בעוד כחודש, מסר היום: "הייתה לי הזכות לעבוד שבע שנים בחברת החדשות המצוינת של ערוץ 10. מודה לגולן יוכפז, ליוסי ורשבסקי, לאמנון ברקאי, לליאור לנדנברג ולכל החברים המוכשרים. ניפגש בקרוב בתאגיד".

העזיבה של שרון מגיעה לאחר שלאחרונה עזב את חדשות 10 לתאגיד גם עורך המהדורה המרכזית, ברוך שי, שמונה לראש חטיבת החדשות של גוף השידור החדש, במקומה של שלומית אברהם שעזבה. גם כתבת חדשות 10 רומי נוימרק, אמורה להגיש בתאגיד רצועת אקטאוליה יומית. על פי הסיכום עם שרון, גם הוא אמור להשתלב כמגיש מחליף באחת מתוכניות האקטואליה היומיות של התאגיד.

אתמול הודיעו בחדשות 10 כי את שי יחליף ליאור לנדנברג, ששימש עד כה כרכז הכתבים בחברת החדשות. לנדנברג הצטרף לחדשות 10 לפני כשנה וחצי לאחר קריירה ארוכה בעיתון מעריב. בין לבין הוא הספיק לשמש גם כדוברו של יאיר לפיד, כשזה כיהן כשר אוצר.