טסים לחו"ל? הנה 2 אפליקציות ישראליות חדשות שכדאי להכיר

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל: הכירו 2 אפליקציות חדשות ומועילות שעשויות להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר נוחה ומעניינת

צק אין, אפליקציות לחופשה / צילום: שאטרסטוק
צק אין, אפליקציות לחופשה / צילום: שאטרסטוק

חברת ריידר העברות בחו"ל שמה לעצמה למטרה להוביל את שוק ההעברות ונסיעות ברחבי העולם כשהיא מציעה לספק הסעות מנקודה לנקודה באמצעות צי מכוניות מיניבוסים ואוטובסים מקומיים שמזמינים מראש.

ההזמנה מתבצעת באופן פשוט: מכניסים את נקודת המוצא בארץ שבה תשהו ואת נקודת היעד ומקבלים הצעה למחיר ההסעה בהתאם למספר הנוסעים או לסוג הרכב המבוקש. עבור הנוסעים המערכת מבטיחה אמינות ושאכן ימתין לכם נהג כמצופה ואת האפשרות להזמין אונליין ובקלות את ההסעה הנדרשת בכל נקודת זמן. התשלום באמצעות פייפאל או כרטיסי אשראי נעשה מול ריידר.

ואחרי שהגענו ליעד הגיע הזמן לאכול. האפליקציה בייט מוגו מרחיבה את היעדים בהם היא פועלת. אחרי שהשיקה את הרעיון של סיורים קולינריים על ידי מקומיים בברלין ובירושלים מתרחבת האפליקציה לעוד יעדים בהם רומא ברצלונה לונדון ותל אביבשיהיו זמינים לסיורי האוכל באפליקציה בחודש אפריל.

סיורי בייט מוגו מתקיימים באנגלית בדרך כלל והם אורכים בין שעה לשלוש שעות בקבוצות של עד שמונה אנשים והם מותאמים לדרישות המטיילים, למשל במסלול צמחוני או בדגש על פן דולינרי כזה או אחר. חידוש נוסף באפליקציה מאפשר למארגני כנסים ואירועים גדולים להציע למשתתפים חוויה של בייט אנד גו ביעד בו מתקיים האירוע.