סמנכ"ל מערכות מידע וחדשנות בתנובה מסיים את תפקידו

יובל צעירי כיהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל מערכות מידע בתנובה ובשנה החולפת שימש בנוסף כסמנכ"ל החדשנות ■ מנכ"ל תנובה אייל מליס: "מודה לצעירי על ארבע שנים נפלאות"

מדף של מוצרי תנובה/ צלם:תמר מצפי
מדף של מוצרי תנובה/ צלם:תמר מצפי

יובל צעירי, סמנכ"ל מערכות מידע וחדשנות בחברת תנובה, הודיע היום (ה') על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה. צעירי מסר כי החליט לפנות לתחום היזמות והחדשנות ולהצטרף לסטארט אפ. צעירי יסיים את תפקידו ביוני 2017.

צעירי, בן 50, כיהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל מערכות מידע בתנובה ובשנה החולפת שימש בנוסף כסמנכ"ל החדשנות של החברה. קודם לכן הוא כיהן בשורה ארוכה של תפקידים ניהוליים במשק ובכללם CIO של חברת אמדוקס, סמנכ"ל בילינג בחטיבת הדליברי של אמדוקס, מנכ"ל החברה הישראלית טסנת וסמנכ"ל טכנולוגיות בנטוויז'ן. בעברו כיהן צעירי גם בתפקידי ניהול שונים באגף מערכות מידע של טבע.

צעירי מסר על החלטתו להנהלת תנובה ואמר כי "זוהי החלטה קשה מאד עבורי כיוון שתנובה הייתה לי בית ומשפחה. יש לי ביטחון מלא בהנהלת החברה בראשות אייל מליס ואני משוכנע שיחד תדעו להוביל את תנובה להצלחה. אני מבקש להודות לעובדי החברה ובמיוחד לצוות מערכות המידע, שמהם למדתי את ערכי תנובה וחשיבותה הרבה לחיים בישראל. אני שמח מאד שניתנה לי ההזדמנות להיות שותף לעשיה הנפלאה הזאת".

מנכ"ל תנובה, אייל מליס מסר כי: "אני מודה לצעירי על ארבע שנים נפלאות. אני מאמין ביכולותיו ומאחל לו הצלחה בדרכו המקצועית החדשה".