שכרו של שרון גל ב"האח הגדול" יעוקל? "חייב רבע מיליון שקל"

בעודו שוהה בבית "האח הגדול", הוגשה בקשה בהולה למתן צווי עיקול כנגד שרון גל ע"י אדם בשם הדר דאר, הטוען כי גל חייב לו 250 אלף שקל - לאחר ששכנע אותו להשקיע בסטארט-אפ שלא יצא לפועל

שרון גל / צילום: דור מלכה
שרון גל / צילום: דור מלכה

בעודו נמצא בבית "האח הגדול", הוגשה אתמול (ג') בקשה בהולה למתן צווי עיקול, במעמד צד אחד, כנגד שרון גל, לבית משפט השלום בראשון-לציון. הבקשה היא לעיקול עד לסכום של 250 אלף שקל, בשל טענה לחוב של גל לאדם השם הדר דאר.

דאר מבקש בין השאר כי יינתן עיקול על כספים המגיעים לגל מזכיינית ערוץ 2 קשת עבור השתתפותו ב"האח הגדול", על כספים ב-4 חשבונות בנק שונים שלו, על כספים בקרנות גמל ופנסיה ועל זכויות ברכבו מסוג ניסן ג'וק משנת 2012.

בבקשת העיקול, שהוגשה על-ידי עורכי הדין גולן גדליה וסער הכהן לסרי, צוין כי גל ואדם בשם ד"ר אפרים משה הציעו לדאר ביולי 2016 להיות שותף בסטארט-אפ חדשני שצפוי להניב רווחים נאים. עוד נטען כי הוצע שגל ומשה יעבירו ביחד לדאר 5% (2.5% כל אחד) ממניות החברה שתוקם, כנגד חצי מיליון שקל שדאר ימסור לגל ולמשה.

דאר, נטען, חתם על הסכם להחזקת מניות בנאמנות בחברה, "מתוך הסתמכות מוחלטת על שרון גל ועל אפרים משה, שהציגו בפניו מצג אמין ביותר כאילו מדובר בעסקה מעולה", והעביר לכל אחד מהם צ'ק על סך 250 אלף שקל.

עוד נטען כי גל הפקיד את הצ'ק בחשבונו הפרטי בבנק ולא בחשבון הנאמנות הנפרד כפי שסוכם לכאורה. "כעבור זמן מה, עוד בטרם הוקמה החברה, ובטרם נעשתה השקעה כלשהי בכספי הנאמנות, משה ושרון גל הודיעו למבקש על ביטול ההסכם, וכי בסופו של דבר החברה לא תוקם והמיזם לא יצא לפועל", מצוין בבקשת העיקול. "המבקש מעולם לא קיבל לידיו מניות ו/או רווחים ו/או כל תמורה בגין כספי הנאמנות".

עוד נטען כי משה השיב לדאר את כל הסכום, אולם גל ל"בחוסר תום-לב" לא השיב את הכסף, "חרף התחייבויות והבטחות חוזרות ונשנות להשיב את כספי הנאמנות למבקש לאלתר וללא דיחוי".

בנוסף נטען כי גל טען שהוא מתעכב בהשבת הכספים בגלל שהבנק החליט להשתמש בהם לכיסוי חובותיו, והכסף לא הושב לדאר עד כה.

"מבקש דחוף את כספי, דחוףףףףףף"

בבקשת העיקול מצוטטת התכתבות שהתקיימה לכאורה בין שרון גל להדר דאר ב-3 בינואר:

הדר: "שרון, מבקש דחוף את כספי, דחוףףףףף"

שרון: "אני מצלצל אליך בערב, בסדר? אני עם הילדים"

הדר: "אתה מושך זמן"

שרון: "אני לא מושך זמן בכוונה, היה לי חודש גיהינום"

הדר: "גם לי היה חודש סיוט. אלה כספים שאני חסכתי שקל לשקל לפנסיה"

שרון: "אני לא מזלזל בזה, ואתה תקבל הכול עד השקל האחרון"

הדר: "הבטחת שהיום"

שרון: "תן לי להתאושש רגע ולטפל בזה בבקשה - בנועם"

הדר: "גם אני רוצה להתאושש, אני מחויב למשפחתי, וכולנו עוברים גיהינום. השתמש בכספי תחזיר מיד"

שרון: "תקשיב, אני מטפל בזה, לא נעלמתי, הכסף יוחזר עד השקל האחרון. בוא נתנהל בהיגיון, והכול יבוא על מקומו בשלום"

הדר: "איך מתנהלים בהיגיון?"

שרון: "קודם כל נושמים עמוק. מפנימים שאין לך עסק עם בן אדם מהרחוב. שעברתי חודש נוראי. ושאני מטפל בזה בכל הרצינות. והכי חשוב - זה יסתיים במהרה. תן לי זמן לטפל בזה. ברוגע. אוקיי? ותבין שכל מה שקראת בעיתונים זה שטויות. הייתי במסע להצלת הנפש. מבין?"