נועה פרג מונתה לעורכת תוכן ראשית במשרד הפרסום גרייט דיגיטל

פרג שימשה בעבר בתפקידי עריכה וכתיבה שונים ב"גלובס" ■ מחלקת התוכן של גרייט מונה כיום 8 אנשי צוות הכוללים אנשי ארט, צלמי סטילס ווידאו ופיתוח תוכן

נועה פרג מצטרפת למשרד הפרסום גרייט דיגיטל, בתפקיד עורכת תוכן ראשית. במסגרת התפקיד תצטרף פרג למחלקת התוכן של גרייט, במקביל לאליאב מנדלסון, מנהל התוכן, ותהיה אחראית על הרחבת פעילותה של מחלקת התוכן והשלמת הסינרגיה בין התוכן והפלטפורמות הדיגיטליות.

מחלקת התוכן של גרייט הוקמה לפני שלוש שנים לצד צוות הקריאייטיב של המשרד, במטרה להעניק מענה מהיר ואיכותי ללקוחות בעולמות התוכן. המחלקה מונה כיום כ-8 אנשי צוות הכוללים אנשי ארט, צלמי סטילס ווידאו, אנשי פיתוח תוכן ועוד, שמפיקים, מצלמים ועורכים תכנים במגוון פורמטים דיגיטליים בסטודיו In House.

פרג שימשה בעבר בתפקידי עריכה וכתיבה שונים ב"גלובס". היא הייתה, בין היתר, כתבת האינטרנט, הפרסום הדיגיטלי וההיי-טק של העיתון המודפס, ולאחר מכן הקימה וניהלה את FEEDER, הבלוג הטכנולוגי של "גלובס", שהגיע בשיאו לחצי מיליון גולשים שונים בחודש.

פרג: "לאחר שנים נהדרות בעיתונות המודפסת והדיגיטלית וחופשת לידה ארוכה, הרגשתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולחזור לעשייה. תוכן הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום, ולתכנים איכותיים יש מקום נכבד והכרחי בכל אסטרטגיה שיווקית. אני מודה על האמון שניתן בי, ומקווה שביחד נגיע להישגים מרשימים".

גיא סעד, מנכ"ל גרייט: "הניסיון האדיר של נועה בתחום התוכן מתווסף לשורה ארוכה של מהלכים שנעשו לאורך השנים האחרונות לבניית יכולות פיתוח והפקת תוכן In House. יכולות היצירה של תוכן איכותי, קריאטיבי ומהיר הפכו לקריטיות בניהול ערוצים דיגיטליים, ואנו בטוחים שתרומתה של נועה, כאשת מקצוע ותיקה ומנוסה בעולמות תוכן מגוונים, תתרום לנו וללקוחותינו רבות".