אתרים מפרסמת מכרז להפעלת שטחים מסחריים בנמל תל-אביב

מדובר במבנה 17,18 המוקם בסמוך לשוק האיכרים בקו ראשון לים 

מבנים נוספים בנמל תל-אביב מתפנים לטובת עסקים חדשים: חברת אתרים, המנהלת כיום את נמל תל-אביב ויריד המזרח, מפרסמת בימים אלה מכרז להפעלה ולניהול של מבנה 17 ו-18 הממוקמים בקו ראשון לים לתקופה של חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות.

המבנה ממוקם במרכז הנמל, בסמוך לשוק האיכרים, מה שמקנה לו יתרון כלכלי, ובסמוך אליו מתקיימים האירועים המרכזיים בנמל שמושכים אליהם קהל מבקרים. המבנה מיועד למסחר באופי המקום, לרבות הסעדה או מתחם של חנויות קטנות בתחומים מגוונים. שטח הפנים של המבנה הוא 620 מ"ר, שטח החוץ משתרע על פני 350 מ"ר והוא אף כולל גלריות בשטח של 230 מ"ר. הצעות למבנה זה ניתן להגיש עד ה-30 באפריל.

בנוסף למבנה זה, התפרסם מכרז להפעלה וניהול של מבנה 19 בשטח 669 מ"ר, שבו פעל עד לפני מספר חודשים מרכז דיאדה, להורים ותינוקות. הצעות עבור מבנה זה ניתן להגיש עד ה-2 באפריל.

נמל תל-אביב ויריד המזרח מהווים מוקד בילוי ופנאי, על שטח שח 220 דונם, ופועלים בהם 140 עסקים שונים. ממוצע שכר הדירה בשטחי המסחר נע סביב 200 שקל למ"ר, בהתאם למיקום המבנה. בנוסף, דמי הניהול המשולמים לחברת אתרים עומדים על 22 שקל למ"ר עבור שטח מסחרי ו-25 שקל למ"ר עבור מסעדה.

עו"ד דן מנשה, מנהל נמל תל-אביב ויריד המזרח, מסר: "מדובר בנכס בעל ביקוש רב ומיקום מרכזי בסמוך לשוק האיכרים המהווה מוקד משיכה גדול. נמל תל-אביב מארח מדי שנה למעלה מ-8 מיליון מבקרים, לכן אנו צופים כי ייגשו למכרז מספר גדול מן הרגיל של עסקים שימשיכו להפרות את המתחם כולו".