כחלון, תפסיק לרעוד מנתניהו

שר האוצר, למה אתה כועס על ראשי התאגיד?

יכול להיות, כחלון, שראשי תאגיד השידור באמת מינו את גאולה אבן למגישת החדשות כדי לנגח את נתניהו, ואולי גם להתגרות בך. יכול להיות. אבל למה הם מצליחים? למה אתה כל-כך כועס עליהם? אני, למשל, לא חושב שאבן מגישה מוצלחת, בלי קשר לבעלה גדעון סער, אבל יש צופים רבים שמעריכים אותה, ומבחינה מקצועית היא בוודאי לא פסולה לתפקיד. הרי אמרת, כחלון, שלא אכפת לך מי יהיו המנהלים, אז דווקא ממגישה אכפת לך? מה הבעיה שלך?

מה אתה מתעסק בזוטות?

הפחד. זו הבעיה שלך, משה כחלון. אתה מבין שההתנהלות של ביבי ואנשיו סביב התאגיד היא מבישה ומנוגדת לחוק התאגיד שהם תמכו בו. אתה צריך, לכן, להתבייש שאתה מצטרף למשחק של ביבי ושרה ויאיר בנושא זה.

אתה היית אמור לעמוד על הקמת התאגיד כפי שנקבע בחוק. ובעיקר - לא להתעסק עם מינויים. מה זה עניינך או ענינו של ביבי מי יהיה המנהל? מה אתה, מירי רגב? זה עסק פרטי שלכם? הרי המנהלים נבחרו לתפקידם לגמרי כדין על-ידי ועדה שמונתה לצורך זה - אז למה אתה מתעסק עם מינויים ולא עם העיקר?

אתה יודע מה זה "ציבורי"?

הפחד הזה מפני הליכה לבחירות גובר אצלך על הבושה. כי אם היה לך עמוד שדרה פוליטי ומוסרי, היית קם ואמר שאתה לא מוכן להתעסק בזוטות. יש תאגיד, הוא הוקם כדין - ואל תבלבלו לי את המוח עם שטויות וזוטות.

אם התאגיד לא יפעל כראוי, תמיד אפשר להדיח את המנהלים על רקע של כישלון. אבל לא על דעות פוליטיות, כי מדובר בתאגיד ציבורי. אז תפסיק, כחלון, לרעוד מפחד נתניהו. לא קיבלת 10 מנדטים בשביל לרעוד מפחד, אלא כדי לפעול באופן עצמאי וענייני.

מירי רגב מכריזה מלחמה

"זו הכרזת מלחמה" - הודיעה שרת התרבות והספורט מירי רגב בתגובה לאיומו של מנהיג החמאס לתקוף את ישראל. רגע, רגע - סליחה, אני טועה. שרת התרבות והספורט אמרה זאת בתגובה לפיטוריו של עורך מוזיקלי בגלגלצ. כן, בהתחלה לא האמנתי, אז בדקתי ביסודיות. המלחמה של שרת התרבות והספורט היא בעד אבי שושן שנמצא בשבי הגל"צ. מאוד דומה למקרה של גלעד שליט, אלא שבגל"צ מיהרו לשחררו.

מי זה אבי אובמה?

בשעתו התלהמה רגב "מי זה אובמה, עם כל הכבוד הוא היסטוריה". טוב שהיא יודעת מי זה אבי שושן, כלומר שהוא מזרחי. אני מציע להעביר אותו לקול המוזיקה, שם בכלל לא משמיעים מוזיקה מזרחית, וזה ממש ממש לא בסדר!