אכזבה לקשת? רק 33.1% רייטינג לגמר "האח הגדול"

מדובר בנתון מעט נמוך יותר מזה שרשם גמר העונה הקודמת, שהגיע לרייטינג של 33.8%, כשגם אז היה מדובר בנתון שנחשב נמוך ביחס למספרים שהציגה התוכנית בעבר

אירוע הגמר של "האח הגדול" אמש (ג') רשם רייטינג של 33.1% ו-980 אלף צופים. מדובר בנתון מעט נמוך יותר מזה שרשם גמר העונה הקודמת, שהגיע לרייטינג של 33.8%, כשגם אז היה מדובר בנתון שנחשב נמוך ביחס למספרים שהציגה התוכנית בעבר.

העונה השמינית של הפורמט, ששידורה הסתיים אתמול בזכייתו של אביחי אוחנה, היא העונה האחרונה שבה משודרת התוכנית אצל הזכיינית קשת. עונה זו הסתיימה אתמול עם רייטינג ממוצע של 31.1% (כל המספרים בקרב בתי-אב במגזר היהודי), ולמרות שבמשך שבועות רבים הובילו משדרי התוכנית את טבלאות הרייטינג השבועיות, מדובר כאמור בנתונים נמוכים ביחס לעבר.

בשנים האחרונות חלה ירידה בפופולריות של הפורמט, שבמשך שנים היה פורמט הריאליטי המוביל בטלוויזיה הישראלית, שמשדרי הגמר שלו השיגו נתונים גבוהים במיוחד. כך, הגמר בשנת 2014 הגיע לרייטינג של 38.7%, ושנה קודם לכן רשם אירוע הגמר רייטינג של 41.6%.

בעלת הזכויות על האח הגדול, אנדמול, היא גם מבעלי המניות של הזכיינית המתחרה, רשת, וזו אמורה לשדר בעצמה את הפורמט בעתיד, אם כי כרגע לא ברור מתי תעלה העונה הראשונה בהפקתה.