מתכננים חופשה בחו"ל? הנה כמה אפליקציות שכדאי להכיר

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת כל נסיעה לחו"ל - החל משלב תכנון הטיול ועד אספקת מידע נחוץ ועדכונים במהלכו ■ הכירו כמה אפליקציות חדשות שעשויות לשדרג את הנסיעה

שם: צ'ק אין אפליקציה לחופשה בחו"ל/ צילום שאטרסטוק
שם: צ'ק אין אפליקציה לחופשה בחו"ל/ צילום שאטרסטוק

אפליקציות שונות משמשות כעוזר האישי שלכם בחופשה כשהן מכילות את כל המידע הנחוץ כולל עדכונים בזמן אמת. כך האפליקציה המוצלחת טריפ קייס המציעה להכניס מבעוד מועד את פרטי הטיסה, המלון, חברת השכרת המכוניות וכד - ולהיות מעודכנים על כל שינוי למשל במועד ההמראה. בימים אלה עלתה לאוויר גרסה מחודשת לאפליקציה צ'ק מיי טריפ מבית אמדאוס.

גם האפליקציה הזו מציעה להכניס את כל פרטי הטיסה מראש כשהיא תלווה אתכם לאורך החופשה מרגע ההזמנה ועד הנחיתה חזרה. וכך דרך האפליקציה מקבלים עדכונים בזמן אמת ישר לסלולרי כך למשל עדכוני מזג אוויר ועדכון לגבי שער ההמראה בנמל התעופה - ובמידה והוא משתנה ברגע האחרון - וקרו מקרים מעולם.

עוד לפני ההמראה, בשלב תכנון החופשה - שיש שטוענים שהוא מהנה לא פחות מהחופשה עצמה, עודף המידע עשוי לבלבל בהחלט וקריאת אלפי מאמרים הופכת למייגעת. לא בכדי המגמה בפתרונות הטכנולוגים בעולם התיירות כיום עוברים לכיוון המחשה ויזואלית באמצעות סרטוני וידיאו.

על בסיס ההנחה המדעית שסרטון וידיאו שווה למיליון מילים קם האתר סיבוב דוט קום, יוזמה ישראלית מעניינת שמציעה לארגן לכם את השהות ביעד בהתאם לאתרים בהם תרצו לבקר - אחרי שגיבשתם רשימה של יעדים מתוך סרטוני וידיאו המוצגים באתר. בשלב זה האתר פועל כפיילוט והוא עובד באופן הבא: בוחרים יעד מתוך הרשימה ומגדירים את אופי הנסיעה, בפורמט משפחתי או זוגי למשל - אז עולים סרטוני וידיאו הלקוחים מיוטיוב ובהם מוצגים אתרים שונים בפריז, לונדון, ניו יורק ועוד. במהלך הצפייה בסרטון תוכלו לסמן אתרים שעניינו אתכם במיוחד ולבסוף האתר יסדר לכם, בהתאם למשך השהות את סדר הביקור הנכון באתרים שבחרתם, כולל מידע שצריך לדעת עליהם. יעיל בהחלט