הלפרין אישרה רכישת מוזס ע"י רשת BBB ב-35 מיליון שקל

רשת מוזס כוללת 11 סניפים, כאשר שישה מהם נמצאים בבעלות ■ קבוצת BBB מנהלת כיום למעלה מ-80 סניפים הנמצאים בבעלות של כ-200 זכיינים

המבורגר BBB
המבורגר BBB

הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, אישרה את רכישת רשת ההמבורגרים מוזס ע"י קבוצת BBB בעסקה שהיקפה 35 מיליון שקל. 

אהובה תורג'מן מנכ"ל קבוצת BBB מסרה הבוקר: "אני שמחה על אישור העסקה ובטוחה ביכולתנו לנהל בהצלחה גם את רשת מוזס. אני צופה שהמיזוג בין החברות יהיה מוצלח. אנו נמשיך כפי שפעלנו עד היום ונפעיל את שלוש הרשתות כמותגים נפרדים".

עוד מסרה תורג'מן כי בעקבות אישור הרכישה הגיעו עשרות פניות למשרדי הקבוצה במטרה לרכוש את סניפי הבעלות של מוזס. לדבריה: "כקבוצה המתמחה בניהול רשתות באמצעות זכיינים, מטרתנו היא לקלוט זכיינים חדשים ומצליחים. אנו בוחנים בכובד ראש את בקשות הרכישה כפי שהתקבלו אצלנו מתוך מטרה לקלוט את האנשים המתאימים ביותר לקבוצה". העסקה לוותה על ידי עורכי הדין עמי צייגר וטל אלבז.

בהתאם להסכם מחודש ינואר 2017 רשת BBB רוכשת את מלוא הבעלות על רשת ההמבורגרים מוזס, השייכת לקבוצה בראשות האחים יורם וארי ירזין ויובל סלע. כאמור שווי העסקה נאמד בכ-35 מיליון שקל. רשת מוזס כוללת 11 סניפים כאשר 6 מהם נמצאים בבעלות.

קבוצת BBB מנהלת כיום למעלה מ-80 סניפים הנמצאים בבעלות של כ-200 זכיינים כשזהו מודל הניהול של סניפי הרשת. קבוצת BBB נמצאת בבעלות ירון ישראל, רון שולמן, שגיב אברמסון, טל יתום ואהובה תורג'מן. הקבוצה מונה 25 סניפי BBB בישראל ולאחרונה פתחה סניף ראשון בברלין ועוד 55 סניפים של רשת בורגרים (שנרכשה לפני שלוש שנים מידי אורן לוני ושמרית ביטון תמורת 23 מיליון שקל).