מלכת שבא אילת: סוויטה ב-9,000 שקל ללילה

ב"סוויטת רויאל" המחודשת במלון מלכת שבא באילת הושקעו מיליון וחצי שקל ■ 9,000 שקל ללילה - וגם אתם תוכלו ליהנות ממקלחת עם תאורה מתחלפת, שני חדרי שינה מעוצבים ומרפסת רחבה עם ג'קוזי, פינת ישיבה ונוף פתוח לים

מלון מלכת שבא/צילום: אורי אקרמן
מלון מלכת שבא/צילום: אורי אקרמן

אם קיבלתם ירושה ובא לכם לפזר 9,000 שקל טבין ותקילין, "סוויטת רויאל" המחודשת במלון מלכת שבא באילת יכולה להיות שלכם ללילה אחד שלם. ועם תג מחיר כזה גבוה, שיכול למממן לכם חופשת בטן גב משפחתית באחד האיים באגן הים התיכון, היינו חייבים להדרים ולהיווכח מקרוב מה יש לה להציע?

הסוויטה, הממוקמת בקומה ה-12 והאחרונה של המלון, משתרעת על שטח של 98 מ"ר + 60 מ"ר נוספים של מרפסת רחבת ידיים עם ג'קוזי מקורה, פינת רביצה, מיטות שיזוף, פינת אוכל ונוף פתוח אל ים סוף. מאחורי העיצוב המודרני של הסוויטה - שעברה שיפוץ מקיף בהשקעה של מיליון וחצי שקל - עומדת האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה הבעלים של המלון (דרך חברת "אלעד מלונות"), שעיצבה גם את מלון פלאזה בניו יורק.

לובי חדש מלכת שבא/צילום: רוני בלחסן
 לובי חדש מלכת שבא/צילום: רוני בלחסן

ב-1 בינואר השנה המלון, שנחנך בשנת 1999, עבר מניהולה של רשת הילטון הבינלאומית לניהולה העצמאי של אלעד מלונות. כחלק מהמעבר לניהול עצמאי הוחלט על שיפוץ מקיף של המלון. עד כה שופצו מן המסד ועד הטפחות 204 חדרים בשש הקומות העליונות. 240 חדרים נוספים עברו שיפוץ "רך" (החלפת שטיחים וכו') בהשקעה של כ-30 מיליון שקל בסך הכל. כמו כן, שופצו הלובי ובקרוב גם מסעדת "שיקגו גריל בר" שבמלון תעבור מתיחת פנים.

חדר שינה בסוויטת רויאל/צילום: רוני בלחסן
 חדר שינה בסוויטת רויאל/צילום: רוני בלחסן

במלון, בניהולו של מיקי שניידר, מספרים כי הסוויטה, ששיפוצה הסתיים לפני כ-3 חודשים, נמכרה עד כה שש פעמים: לזוג תיירים מרוסיה והיתר לזוגות ישראלים ממרכז הארץ. ומה היא מציעה? חדר שינה מרכזי וחדר רחצה צמוד עם שוס: ראש גשם (טוש) עם תאורה מתחלפת לבחירה; בחדר השינה, כמו גם בחדר השינה המשני, תמצאו מראת ענק בגודל של 3 מטר על 2.5 מטר בה מוטמע מסך טלוויזיה. עוד בסוויטה המעוצבת בסקלת צבעים נעימה של בז' ומוקה: רצפת פרקט, סלון מרווח עם ספה בצבע בז', פינת אוכל ומטבחון עם בר משקאות וכיור נשלף. במחיר כלולים גם הסעה פרטית משדה התעופה וכניסה לטרקלין העסקים שבמקום.