ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף PRO. בפרסומת נראים אנשים המציגים רגעים בחיים שבהם הם מרגישים טוב יותר בעיניים עצומות, כמו בחורה ששותה קוקה-קולה וזוג שמתחבק. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על גילאי 18-34.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת היונים פוגשות את תיקי התוכית, שמחקה את בעלת הבית העצבנית שלה עקב תהליך רכישת ביטוח. בתגובה יונה מציע לה לעבור לביטוח ישיר בסמארטפון. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.9%. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על גברים ועל גילאי 18-54.

הקמפיין שבו סופר-פארם מציגה את אריזות המתנה החדשות ומגוון בשמים הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. הוא היה אהוד במיוחד על נשים ועל חילונים, ועם העלייה בגיל עלה שיעור האהדה אליו. סך ההשקעה בו עומד על כ-1.1 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. בשבוע שעבר הקמפיין המושקע ביותר היה של בזק עם סך השקעה של כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 701 לעומת 653. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-48 מיליון דולר לעומת כ-49.3 מיליון דולר בשבוע הקודם.

פרסומות
 פרסומות

זכורות
 זכורות